دوشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب : 3711
منعم خبر داد:

برگزاری المپیاد ورزش کارکنان و پیاده روی خانوادگی در قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم از برگزاری جلسه کمیته ورزش کارگروه فرهنگی اجتماعی استان در این اداره کل خبر داد.
برگزاری المپیاد ورزش کارکنان و پیاده روی خانوادگی در قم
به گزارش قم نیوز، رسول منعم اظهار داشت: جلسه کمیته ورزش کارگروه فرهنگی اجتماعی استان قم با حضور نمایندگان دستگاه‌های مختلف اداری استان با هدف بحث و بررسی پیرامون برنامه‌های فرهنگی ورزشی گرامیداشت دهه مبارک فجر برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: همچنین بحث در خصوص برگزاری المپیاد ورزشی کارکنان دولت در قم و همچنین برگزاری یازدهمین همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در این جلسه که از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه روز پنجشنبه هفته جاری در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان برگزار می‌شود، صورت خواهد گرفت.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم افزود: با توجه به تلاش های صورت گرفته در اداره کل ورزش و جوانان استان قم و اطلاع رسانی انجام شده به ادارات، نهادها، ارگان‌ها و دستگاه‌های دولتی سطح استان قم، این المپیاد در دی ماه آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: این دوره از المپیاد ورزشی کارکنان دولت در استان قم در هر دو بخش مردان و بانوان در مجموع در هفت رشته ورزشی برگزار می‌شود که در این بین کارکنان مرد در چهار رشته و کارکنان بخش بانوان در سه رشته ورزشی با یکدیگر مسابقه می دهند.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم اضافه کرد: بر این اساس ورزشکاران شرکت کننده در بخش مردان در چهار رشته تیمی مسابقات را برگزار می‌کنند تا در نهایت از تیم‌های برتر هر رشته در پایان مسابقات تجلیل شود.

وی بیان داشت: رشته‌های ورزشی بخش مردان این دوره از المپیاد ورزشی کارکنان دولت در استان قم در رشته‌های فوتسال، پینگ پنگ، والیبال و طناب کشی با حضور پر تعداد کارکنان نهادهای مختلف شهر مقدس قم به انجام خواهد رسید.

منعم با بیان اینکه در سال های اخیر شاهد حضور گسترده بانوان ورزشکار در این المپیاد هستیم، عنوان کرد: در بخش بانوان نیز، کارکنان دستگاه‌های دولتی شرکت کننده در این دوره رقابت‌های خود را در رشته‌های والیبال، طناب کشی و پینگ پنگ برگزار می‌کنند.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم بیان کرد: در این دوره برای حضور کارکنان نهادهای مختلف دولتی شرایطی در نظر گرفته شده است که بر اساس آن هدف این است که ورزش به شکلی جدی و گسترده در بین کارکنان دستگاه‌های مختلف استان قم توسعه یابد.

منعم در ادامه از برگزاری یازدهمین همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی شهر مقدس قم نیز خبر داد و ابراز کرد: با توجه به علاقمندی مردم و همچنین پیگیری مسوولان انشا‌الله این همایش را در ایام الله گرامیداشت فجر انقلاب اسلامی برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcd.f0s2yt05fa26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما