سه شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۷
کد مطلب : 37212
کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی

حضور پررنگ مردم پای صندوق‌های رای پایبندی مردم به اهداف نظام را ثابت می کند

قم نيوز : قم نیوز: بنایی با اشاره به اینکه مردم با حضور پررنگ پای صندوق های رای به دشمنان نشان می دهند که به خون شهدا و اهداف نظام پایبند هستند و تمام دشمنی هایی که با این نظام مقدس است با حمایت مردم در عرصه های مختلف این توطئه ها سرکوب خواهد شد.
حضور پررنگ مردم پای صندوق‌های رای پایبندی مردم به اهداف نظام را ثابت می کند
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام علی بنایی در جمع مردم منطقه پردیسان قم با بیان اینکه در نظام جمهوری اسلامی از بهترین یادگارهای امام (ره) برای مردم ایران به یادگار مانده انتخابات است اظهار داشت: نظام ولایت فقیه که مبتنی بر نظام مردمسالاری دینی است از بهترین جلوه های حاکمیت اسلامی است.

وی با بیان اینکه انتخابات در قانن اساسی به عنوان میثاق ملی ما مطرح است افزود: مردم در حاکمیت اسلامی و انتخابات متعدد در این سال ها نقش مردم به روشنی مشخص است، همه انتخابات ها در کل دوره ها نشان می دهد جمهوری اسلامی هر ساله به طور میانگین یک انتخابات داشته است و مردم همواره در این کشور به برکت نظام ولایت فقیه در همه سطوح نظارت و مشارکت دارند و به همین دلیل مردم در نظام احساس وظیفه می کنند.

کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی یکی از نکاتی که سبب شده نظام در برابر دشمنی ها مقاومت کرده دلبستگی به نظام است تصریح کرد: مردم وقتی در ۲۲ بهمن در سالروز پیروزی حضور پرشوری در راهپیمایی دارند دشمنان از این موج انسانی می هراسد و هر زمانی که اجتماعی میلیونی و پرشور داشته باشیم می بینیم که دشمنان نظام مایوس می شوند.

وی با اشاره به اینکه مردم با این حضور پر رنگ خود در مقاطع مختلف وفاداری خود را به نظام و ارمان های امام و رهبری تاکید می کنند خاطرنشان کرد: انتخابات امسال که در ۷ اسفند برگزار می شود یکی از مقاطع مهمی است که پیش رو داریم این انتخابات نشان می دهد که ملت به صحنه می آید و همانند حماسه ۲۲ بهمن خلق خواهند کرد.

بنایی با اشاره به اینکه مردم با حضور پررنگ پای صندوق های رای به دشمنان نشان می دهند که به خون شهدا و اهداف نظام پایبند هستند و تمام دشمنی هایی که با این نظام مقدس است با حمایت مردم در عرصه های مختلف این توطئه ها سرکوب خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه مردم قم در شهر کریمه اهل بیت وظیفه ای مضاعف بر دوش دارند خاطرنشان کرد: مردم برای حضور پای صندوق ها حضوری پرشکوه تر خواهند داشت و راه خود را انتخاب می کند و بی توجه به حواشی راه خود را طی می کند و به سرانجام می رسد.

کاندید انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: در قم جامعه مدرسین حوزه علمیه برای خبرگان آیت الله مومن را به مردم قم معرفی کرده اند و آیت الله مومن از زمان نخستین شورای نگهبان از سوی امام منصوب شدند و همچنان از سوی رهبری در تمام ادوار به عنوان فقیه شورای نگهبان انتخاب شده اند.

وی خاطر نشان کرد: با تاکیدی که رهبری نسبت به معرفی کاندیداهای اصلح داشتند و اینکه اشخاصی که نسبت به معرفی افراد بصیرت کافی دارند ورود کنند و گروهی ا ز افراد صاحب نظر به عنوان نامزد مجلس شورای اسلامی معرفی کنند جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نسبت به معرفی نامزد مورد نظر اقدام کرد.

انتهای پیام/130
https://qomnews.ir/vdceww8x.jh8fzi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما