سه شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۵۶
کد مطلب : 37233
ظهر امروز

جشن تکلیف سیاسی دانش‌آموزان در قم برگزار شد

قم نيوز : قم نیوز: جشن تکلیف سیاسی دانش‌آموزان «رای اولی» ظهر امروز با حضور جمعی از مسئولان استانی در قم برگزار شد.
جشن تکلیف سیاسی دانش‌آموزان در قم برگزار شد
به گزارش قم نیوز، مراسم جشن تکلیف سیاسی دانش‌آموزان «رای اولی» استان قم ظهر امروز در سالن غدیر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد.

حمیدرضا دژاکام مدیرکل آموزش و پرورش استان قم در ابتدای این مراسم با بیان اینکه توسعه فرهنگی، اجتماعی و شهری قم برای دانش‌آموزان اهمیت بسیاری دارد، اظهار کرد: افرادی که به سن تکلیف سیاسی رسیده‌اند می‌توانند در عرصه‌های مختلف نقش‌آفرینی‌های گسترده‌تری داشته باشند.

وی جوانان را یکی از سرمایه‌های اصلی کشور خواند و اضافه کرد: آموزش و پرورش با حضور مدیران و دانش‌آموزان برجسته توانسته طی سال‌های اخیر به جایگاه‌های علمی مناسبی در سطح کشور برسد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم از کسب بیش از ۵۰۰ رتبه ملی و فراملی توسط دانش‌آموزان قمی یاد کرد و ادامه داد: امیدواریم با گسترش امکانات و پرداختن به خواسته‌های دانش‌آموزان بتوانیم برای رفع نیازهای اجتماعی آنها نیز اقدام موثری را انجام دهیم.

وی با تاکید بر اینکه جامعه اسلامی نیازمند فرهنگ‌سازی در میان دانش‌آموزان است یادآور شد: آموزش و پرورش استان قم اکنون ۲۲۶ هزار دانش‌آموز و ۱۴ هزار و ۵۰۰ فرهنگی را در خود جای داده است.

همچنین سید مهدی صادقی استاندار قم به عنوان دیگر سخنران این مراسم بر افزایش آگاهی دانش‌آموزان نسبت به انتخابات تاکید و مطرح کرد: برای انتخابات هفتم اسفندماه باید افرادی انتخابات شوند که تهمت، افترا و حرمت‌شکنی نسبت به هیچ فرد دیگری نداشته و اخلاق و ادب را به خوبی رعایت کرده تا بتوانند از حقوق مردم در مجلس به عنوان کانون تصویب قوانین نظام حراست کنند.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdchxinx.23nqxdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما