شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۳:۵۰
کد مطلب : 37446
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم مطرح کرد

فعالیت 8 کمیته خدمات سفر در قم / حضور 50 کارشناس گردشگری برای راهنمایی گردشگران نوروزی

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم از تشکیل هشت کمیته خدمات سفر برای تسهیل در امور خدمت‌رسانی از مسافران نوروزی در این اداره کل خبر داد.
عیسی رضایی، مدیرکل میراث فرهنگی قم.
عیسی رضایی، مدیرکل میراث فرهنگی قم.
به گزارش قم نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم، عیسی رضایی در خصوص تشکیل این کمیته‌ها گفت: کمیته اسکان، یگان حفاظت از میراث فرهنگی، کمیته اماکن و موزه‌ها، آمار و اطلاع رسانی، امور نمایشگاه‌ها، پشتیبانی و تدارکات، بازرسی و نظارت و حراست از جمله این کمیته‌هاست.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم افزود: این کمیته‌ها با حضور 50 نفر از کارشناسان برای خدمت‌رسانی به زائران و معرفی جاذبه‌های گردشگری و تاریخی قم تا 15 فروردین ماه فعال هستند.

وی با اشاره به توزیع بسته‌های فرهنگی و تبلیغاتی اماکن تاریخی قم گفت: 200 هزار بسته فرهنگی شامل بروشورهای سه زبانه، نقشه استان، کلیپ اقلیم بهشت و کتابچه معرفی آثار تاریخی از جمله تپه قلی درویش، خانه تاریخی ملاصدرا، خانه تاریخی زند، خانه تاریخی یزدان‌پناه، گنبد سبز، موزه مراجع و سایر اماکن است.

رضایی ادامه داد: اماکن تاریخی قم با حضور کارشناسان میراث فرهنگی پذیرای گردشگران داخلی و خارجی است.

وی از برگزاری جشنواره عکاسی ویژه نوروز 95 خبر داد و گفت: سفر و گردشگری، میراث فرهنگی و آثار باستانی ایران، شهر من، طبیعت و محیط زیست ایران، آیین‌ها و سنت‌های نوروزی اقوام ایران، صنایع دستی اقلیم‌های ایران و مواد غذایی و خوراک نوروزی از جمله موضوعات این جشنواره است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم بیان کرد: علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا پایان فروردین ماه 95 به آدرس www.iranlandscape.com ارسال کنند.

انتهای پیام/
https://qomnews.ir/vdcd9o0s.yt05o6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما