شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۶
کد مطلب : 37594
منبع : پایگاه خبری تحلیلی قم فردا
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی:

شورای شهر پروژه های نیمه تمام را در اولویت اول قرار دهد

قم نيوز : قم نیوز: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خدماتی که در شورای شهر قم برای مردم انجام می شود قابل مقایسه با شهرهای دیگر نیست،گفت:شورای شهر قم پروژه های نیمه تمام را در اولویت اول قرار دهد.
شورای شهر پروژه های نیمه تمام را در اولویت اول قرار دهد
به گزارش قم نیوز، احمد امیر آبادی پیش از ظهر امروز در دیدار با رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه دوره چهارم شورای اسلامی شهر قم رو به پایان است،اظهار داشت:نگذارید در این مدت باقی مانده از مسئولیت شما پروژه جدیدی در شهر قم راه اندازی شود و سعی کنید پروژه های نیمه کاره به سرانجام برسد یا اگر قرار بر این است که پروژه جدیدی باشد باید زوده بازده در نظر گرفته شود.

وی افزود:آنچه که در ۷ اسفند رخ داد این بود که مردم به صحنه آمدند و انتخاب خوبی را داشتند و رهبری نیز از این مشارکت بسیار خشنود شدند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی،تصریح کرد:خدماتی که در شورای شهر قم برای مردم انجام می شود قابل مقایسه با شهرهای دیگر نیست،نمایندگی مردم قم کار بسیار سخت و شیرین است.

وی ادامه داد:مردم قم بصیرت دارند و آگاهانه مسائل را انتخاب می کنند واز ارزشهای اسلامی کوتاه نمی آیند و این برای نمایندگان قم افتخار بسیار بزرگی است.

امیر آبادی عنوان کرد:در مسائل کلان کشور سال سختی را پیش رو خواهیم داشت و دشمن تمام تلاش خود را به کار برده است که حاکمیت دو گانه را در کشور بیشتر نمود دهد که بعضی از عوامل داخلی را نیز همراه خود دارد.

وی ابراز داشت:دشمن به دنبال این است به مسائل فرعی بیشتر از مسائل اصلی پرداخته شود و به این موضوع باید دقت شود بخصوص نمایندگان مجلس باید مراقب باشند زیرا مسئولیت بیشتری را بر عهده دارند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد:رهبر معظم انقلاب مشکل اصلی کشور را اقتصاد دانسته و در این موضوع نیز روشی که می تواند ما را نجات دهد اقتصاد مقاومتی است و باید اقدام و عمل را در نظر بگیریم.

وی با بیان اینکه برخی در کشور سال ۹۵ را سال اخلاق و سیاست می دانند،گفت:معلوم است که این افراد به دنبال مسائل فرعی هستند برخی باید در کشور پس از ۳ سال پاسخگو باشند که چه کرده اند و بهترین روش پاسخگویی متشنج کردن صحنه است.

امیر آبادی بیان داشت:در صحنه ای شفافیت وجود نداشته باشد پاسخگویی هم نخواهیم داشت،در مجلس آینده فراکسیونی تشکیل خواهد شد که اعضای آن کسانی باشند که پای ارزش های انقلاب بایستند.

وی ادامه داد:قم نقش بسیار مهمی در کشور دارد و حوزه علمیه و مراجع تقلید نیز می توانند نقش مهمی را در سال ۹۵ ایفا کنند،یکسری از افراد به دنبال این هستند که نهاد های وابسته به رهبری را تضعیف کنند.

نماینده مردم قم تصریح کرد:باید از مسائل کوچک و ریز که خیلی اهمیت ندارند توجه نکنیم باید در صحنه به وجود آمده افراد انقلابی وحدت بیشتری داشته باشند.

وی افزود:اگر پروژ های نیمه تمام به اتمام برسد بسیار بهتر خواهد،برخی از پروژه های نیز گیر دارند و انتظار داریم که اطلاع رسانی شود تا وارد شویم و کمک های لازم را انجام دهیم.

امیر آبادی خاطر نشان ساخت:ما بنا نداریم که درنصب مدیران استان دخالتی داشته باشیم اما در برکناری مدیرانی که کاری نکرده اند سعی می کنیم دخالت کنیم زیرا کسانی که آمده اند و کاری نکرده اند نباید بمانند.

همچنین در این جلسه رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر قم نیز صحبت هایی در خصوص وضعیت پروژه های شهری و مشکلات شهر قم و همچنین در خصوص کمبود زیرساخت های شهر قم به دلیل زائر پذیر بودن این شهر مطرح کردند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdchkmnx.23nqwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما