يکشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۰
کد مطلب : 37609
منبع : روابط عمومی شهرداری قم
سرپرست مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم

مشکلات مردم قم تصویری بیان می‌شود/ رونمایی از نرم‌افزار شهرنما

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم گفت: شهروندان می‌توانند از طریق نرم‌افزار شهرنما مسائل و مشکلات را به سامانه 137 اطلاع داده و حتی به صورت تصویری هم مشکلات را بیان کنند.
مشکلات مردم قم تصویری بیان می‌شود/ رونمایی از نرم‌افزار شهرنما
به گزارش قم نیوز علی ملک‌لی امروز با بیان اینکه مردم هوشمند از مولفه‌های اصلی شهر هوشمند به شمار می‌روند بیان کرد: ما در مرکز فاوا علاوه بر اینکه تلاش می‌کنیم خدمات شهرداری را از طریق وب به مردم ارائه دهیم به دنبال این هستیم که سرویس‌ها را از طریق موبایل نیز در اختیار مردم قرار دهیم.

سرپرست مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم خاطرنشان کرد: یکی از سیاست‌های ما حفظ محیط زیست و استفاده کمتر از کاغذ است و تلاش می‌کنیم اکثر خدمات را در بستر الکترونیک دنبال کنیم. زندگی آسان از دیگر برنامه‌هایی است که دنبال می‌کنیم و سرویس‌های ما هفت روز هفته و به صورت 24 ساعته خواهد بود.

وی با اشاره به تولید نرم افزارهای موبایلی شهرداری اظهار کرد: نرم افزار چشم شهروند امکان ارتباط مردم با سامانه 137 را فراهم کرده است.

ملک‌لی افزود: شهروندان می‌توانند از طریق این نرم‌افزار مسائل و مشکلات را به سامانه 137 اطلاع داده و حتی به صورت تصویری هم مشکلات را بیان کنند.

وی نرم‌افزار شهرنما را مورد توجه قرار داد و گفت: نقشه تمام شهر و مراکز مهم از طریق این نرم‌افزار در اختیار مردم قرار گرفته است. نقشه هوشمند ترافیک قم نیز از دیگر برنامه‌هایی است که ارائه شده و ترافیک آنلاین و تصاویر مقطعی از دوربین‌های کنترل ترافیک سطح شهر از طریق این نرم‌افزار قابل دریافت است.

سرپرست مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم گفت: دفترچه عوارض مشاغل و اصناف نیز به صورت الکترونیک در اختیار شهروندان قرار گرفته است و شهروندان گرامی می‌توانند این نرم‌افزارها را از طریق سایت شهرداری و یا کافه‌بازار اندروید دریافت کنند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdceop8x.jh8f7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما