چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۴۱
کد مطلب : 37683
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل نظارت و هماهنگی امور خدمات شهری شهرداری قم مطرح کرد

آماده باش نیروهای خدمات شهری شهرداری قم تا پایان بارندگی‌

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل نظارت و هماهنگی امور خدمات شهری شهرداری قم با بیان اینکه بارش باران الهی تا فردا پیش بینی شده است گفت: نیروهای خدماتی شهرداری قم در سطح شهر تا پایان بارندگی‌ها در آماده باش کامل خواهند بود.
آماده باش نیروهای خدمات شهری شهرداری قم تا پایان بارندگی‌
به گزارش قم نیوز سیدمحسن میرهادی با اشاره به خدمات ارائه شده از سوی شهرداری در روز گذشته و امروز با توجه به بارندگی‌ها اظهار کرد: از روز قبل با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده و اطلاعات به دست آمده از هواشناسی آمادگی کامل در سطح مناطق هشت گانه در خصوص بارندگی وجود داشت.

وی بیان کرد: آماده سازی تجهیزات مورد نیاز برای پیشگیری از آب گرفتگی در دستور کار قرار گرفت و لایروبی سطح انهار آماده سازی سبتیک‌ها و زیرگذرها و همچنین حضور نیروهای نگهدارنده انجام شد.

مدیرکل نظارت و هماهنگی امور خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به اینکه بارندگی روز گذشته سیل‌آسا بود اظهار کرد: شدت بارندگی زیاد و زمان کم موجب برخی آب گرفتگی‌ها شد ولی هیچ مسیری مسدود نشده و آبگرفتگی‌ها به گونه‌ای نبود که موجب ایجاد اختلال شود.

وی اظهار کرد: انهاری که در سطح شهر طراحی شده برای 20 میلی‌متر بارندگی در 24 ساعت است و وقتی که زمان بارش کم و شدت بارش زیاد می‌شود شاهد پس زدگی آب از انهار در برخی نقاط هستیم که با حضور به موقع نیروهای خدماتی شهری در سطح شهر مشکلات برطرف شد.

میرهادی با بیان اینکه بارندگی مجددا از ساعت سه بامداد امروز آغاز شده است افزود: بارندگی آرام‌تر بوده است و همکاران آماده باش کامل هستند و هماهنگی‌های لازم با آتش نشانی و مناطق هشت گانه انجام شده است و همکاران به صورت مستمر در سطح معابر بازدید دارند.

وی با بیان اینکه به منظور تردد آسان شهروندان در هسته مرکزی شهر، حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران برنامه‌ریزی ویژه‌ای شده است گفت: با توجه به تردد زائران و مردم نظافت ایستگاه‌های اتوبوسرانی در دستور کار قرار گرفت.

مدیرکل نظارت و هماهنگی امور خدمات شهری شهرداری قم با بیان اینکه بارش تا فردا پیش بینی شده است گفت: نیروهای خدمات شهری شهرداری قم در سطح شهر تا پایان بارندگی‌ها به صورت آماده باش کامل خواهند بود.

انتهای خبر/135
https://qomnews.ir/vdcgw39w.ak9u74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما