جمعه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۸
کد مطلب : 37974
منبع : خبرگزاری مهر
آیت‌الله علوی گرگانی:

همه مردم باید تحت پوشش بیمه قرار گیرند

قم نيوز : قم نیوز: یکی از مراجع تقلید شیعیان بر تجمیع بیمه‌ها تأکید کرد و گفت: باید تلاش شود که همه مردم تحت پوشش بیمه قرار گیرند.
همه مردم باید تحت پوشش بیمه قرار گیرند
به گزارش قم نیوز، آیت الله العظمی سید محمدعلی علوی گرگانی غروب پنجشنبه در دیدار با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سخنانی با تقدیر از تلاش‌های وزیر بهداشت گفت: برخی از افراد به واسطه حسن خدمات خود جایگاه ممتازی در بین مردم دارند که شما از جمله این افراد هستید.

وی بیان داشت: اگر روزی شما از مسند وزارت بهداشت کنار روید خدمات و تلاش‌‌های دلسوزانه شما از یاد مردم نخواهد رفت و همواره در اذهان باقی خواهد ماند.

استاد برجسته حوزه با بیان اینکه هر فردی نیازمند سلامتی بدن است، افزود: اگر سلامتی جسم نباشد عقل نیز نمی‌تواند درست تصمیم بگیرد و بعد از مدتی دچار مشکل خواهد شد از این رو از قدیم گفته‌اند که عقل سالم در بدن سالم است.

وی تأکید کرد: مردم باید قبل از اینکه دچار بیماری شوند از خود مراقبت و پیشگیری کنند تا به بیماری‌های مختلف دچار نشوند.

نیازمند محیط سالم هستیم

آیت الله علوی گرگانی هچنین بیان داشت: کاهش بیماری و انجام پیشگیری‌ها نیازمند محیط سالم نیز می‌باشد و تا محیط سالم نباشد افراد جامعه نمی‌توانند از سلامتی خود مراقبت کنند.

وی گفت: متأسفانه امروز در شهرهای مختلف محیط زیست شرایط خوبی ندارد و همین امر موجب بروز مشکلاتی برای سلامت مردم شده است.

این مرجع تقلید شیعیان در بخش دیگری از سخنان خود بر موضوع تجمیع بیمه‌ها نیز تأکید کرد و بیان داشت: باید تلاش شود که همه مردم تحت پوشش بیمه قرار گیرند و عدالت در این زمینه باید برای همگان رعایت شود.

وی با اشاره به طرح نوآوران سلامت و تقدیر از خدمات وزیر در این زمینه، ابراز داشت: این طرح بسیار خداپسندانه است و دعای خیر مردم را به همراه شما دارد که بسیار ارزشمند است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcjxhet.uqeaazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما