جمعه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب : 37978
منبع : خبرگزاری مهر
وزیر بهداشت:

برخی‌ مدام ناامیدی را در جامعه تبلیغ می‌کنند

قم نيوز : قم نیوز: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: متأسفانه برخی‌ در جامعه به دنبال ایجاد نا‌امیدی در بین مردم هستند و نا‌امیدی را تبلیغ می‌کنند.
برخی‌ مدام ناامیدی را در جامعه تبلیغ می‌کنند
به گزارش قم نیوز، سید حسن قاضی‌زاده هاشمی شامگاه پنج شنبه در دیدار با آیت الله شبیری زنجانی در سخنانی اظهار داشت: اگر ملت ایران مراقب سلامتی خود نباشند شرایط برای آنها سخت خواهد شد و بودجه‌های زیادی از منابع دولتی و همچنین هزینه‌های شخصی آنها صرف درمان می‌شود.
 
وی عنوان کرد: وزارت بهداشت و درمان تنها ۲۰ درصد در زمینه سلامت جامعه نقش دارد و سایر دستگاه‌ها نیز در این عرصه نقش مهمی بر عهده دارند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به انجام مذاکرات هسته‌ای و اجرایی شدن برجام اظهار داشت: مذاکرات هسته‌ای ما در قالب برد - برد بود و در این شرایط نمی‌توان انتظار داشت که همه خواسته‌ها برآورده شود.

وی افزود: در ابتدای کار دولت ۹۰۰ هزار بشکه نفت به فروش می‌رسید و دشمنان برنامه داشتند تا از فروش نفت ایران جلوگیری کنند و اگر برجام اجرایی نمی‌شد تا کنون به دلیل عدم فروش نفت مشکلات متعددی داشتیم.

نیازهای عرصه دفاعی کشور باید فراهم شود

قاضی‌زاده هاشمی در ادامه عنوان کرد: آقای روحانی همیشه در خصوص مسائل دفاعی کشور تأکید دارند و می‌گویند که من ۳۰ سال از عمر خود را در عرصه دفاعی گذاشتم و امروز نیز هر آنچه که کشور در عرصه دفاعی به آن نیازمند است باید فراهم شود.

وی ادامه داد: آقای روحانی معتقد است اقداماتی که موجب ایران هراسی می‌شود نباید صورت گیرد و به این امر اعتقاد ندارد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی امروز مورد پذیرش ریاست جمهور و دولت است، افزود: امروز خوشحالیم که رهبر معظم انقلاب امسال را به نام سال اقتصاد مقاومتی نامگذاری کردند و آقای روحانی نیز به وزرا تأکید داشتند که باید به گونه‌ای در این عرصه فعالیت کنند که کارنامه درخشانی برای ارائه به مردم داشته باشند.

وی بیان داشت: اقتصاد مقاومتی نیز زمانی محقق خواهد شد که ما در تعامل و ارتباط با دنیا باشیم و باید مسیری که در گذشته تجربه شده است را طی کنیم.

موضوع برجام ۲ حفظ وحدت و همدلی مردم و مسئولان است

قاضی‌زاده هاشمی افزود: پس از اجرایی شدن برجام همه سران قوا و مسئولان کشور باید با یکدیگر وحدت داشته باشند و حواشی را کنار بگذارند موضوع برجام ۲ نیز که رئیس جمهور بر آن تأکید دارند در واقع همین حفظ وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ابراز داشت: متأسفانه برخی‌ها در جامعه به دنبال ایجاد نا‌امیدی در بین مردم هستند و نا‌امیدی را تبلیغ می‌کنند.

وی با بیان اینکه وزارت بهداشت از جمله دستگاه‌هایی است که توانسته رضایتمندی مردم را جلب کند افزود: یکی از اولویت‌های دولت توجه به بخش سلامت و درمان است و در شرایطی که دولت از نظر اقتصادی تحت فشار بود اما تصمیم گرفت که در این عرصه سرمایه گذاری کنند تا سطح بهداشت و درمان مردم ارتقا یابد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcdjn0s.yt0556a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما