دوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 38216
منبع : خبرگزاری فارس
معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم خبر داد

احداث سالن ورزشی، استخر و خانه باستانی در مجموعه پیامبر اعظم (ص) قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم از احداث سالن ورزشی، استخر و خانه باستانی در مجموعه ورزشی پیامبر اعظم (ص) قم خبر داد.
احداث سالن ورزشی، استخر و خانه باستانی در مجموعه پیامبر اعظم (ص) قم
به گزارش قم نیوز، روح‌الله رمضانی اظهار کرد: در سال‌های اخیر با پیگیری‌های بسیار خوبی که اداره کل ورزش و جوانان استان قم انجام داده، تحولات بسیار خوبی در ورزش قم از جمله در بخش عمرانی به منظور توسعه فضاهای ورزشی ایجاده شده است.

وی ادامه داد: با بودجه‌هایی که از استان، وزارت ورزش و جوانان، سفرهای رئیس جمهور و رهبر معظم انقلاب به استان قم به مقوله ورزش اختصاص داده شده است، شاهد رشد قابل توجهی در سرانه فضاهای ورزشی روباز و سرپوشیده استان قم بوده‌ و هستیم.

توسعه فضاهای ورزشی در قم با اولویت احداث اماکن جدید در مناطق محروم

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم بیان کرد: توسعه فضاهای ورزشی در استان قم با اولویت احداث اماکن جدید در مناطق محروم و کمتر برخوردار بوده و بر همین اساس اکنون کمتر جایی در قم وجود دارد که حداقل یک سالن ورزشی نداشته باشد و می‌بینیم که تقریبا در تمام نقاط قم سالن و فضای ورزشی داریم.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین طرح‌هایی که در حال حاضر با پیگیری‌های اداره کل ورزش و جوانان استان قم برای احداث آن اقدام می‌شود، پروژه بزرگ مجموعه ورزشی پیامبر اعظم(ص) است که در منطقه نوبهار قم جنب امامزاده سیدعلی از نوادگان حضرت امام موسی کاظم(ع) در حال ساخت است.

رمضانی با بیان اینکه این مجموعه ورزشی از اعتبارات ویژه سفر مقام معظم رهبری برخوردار است، عنوان کرد: اخیرا با حضور مشاور وزیر ورزش و جوانان و دبیر مجمع خیّرین ورزش‌یار به اتفاق مدیر کل ورزش و جوانان استان قم از این مجموعه بازدیدی انجام شد و خوشبختانه روند پیشرفت آن مطلوب است.

وی یاد آور شد: بهروز منتقمی مشاور وزیر ورزش و جوانان در این بازدید از حمایت و توجه اداره کل ورزش و جوانان استان قم نسبت به حل مسائل و مشکلات ورزش استان تقدیر کرد و برنامه‌ها و رویکردهای اداره کل ورزش و جوانان در تحول عمرانی ورزش قم را بسیار مطلوب دانست.

احداث سالن و استخر مجموعه پیامبر اعظم در دو طبقه

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم بیان کرد: اعتبارات لازم و مورد نیاز به منظور احداث و تکمیل پروژه مجموعه ورزشی پیامبر اعظم (ص) قم از مصوبات سفر پر خیر و برکت سال 1389 مقام معظم رهبری به استان قم تامین شده است.

وی با بیان اینکه کلنگ احداث این پروژه در خرداد ماه سال 1393 به دست دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم قم در خانه ملت به زمین زده شده است، بیان کرد: این پروژه در زمینی به مساحت هفت هزار متر مربع و زیر بنایی بالغ بر 8720 متر در حال احداث است.

رمضانی تصریح کرد: با توجه به اینکه یکی از اهداف مهم اداره کل ورزش و جوانان استان قم توسعه و افزایش سرانه فضاهای ورزشی با رویکرد عدالت محور است، این سالن در بلوار 15 خرداد و خیابان محتشم کاشانی قم در حال احداث است تا جوانان این منطقه نیز بتوانند از خدمات ورزشی مطلوب‌تری بهره‌مند شوند.

رمضانی بیان کرد: در مجموعه ورزشی بزرگ پیامبر اعظم(ص) یک سالن چند منظوره ورزشی با گنجایش 1500 نفر در حال احداث است و از جمله زیبایی‌های این مجموعه این است که دقیقا زیر همین سالن یک استخر زیبا احداث می‌شود و در دیگر بخش این مجموعه شاهد احداث یک باب سالن ورزش‌های باستانی هستیم.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcjm8et.uqeovzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما