پنجشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۲۲
کد مطلب : 3823
معاون معاونت توسعه مدیریت رییس جمهور:

مدیران افراد صاحب فكر را شناسایی و ساماندهی كنند

قم نيوز : قم نیوز: معاون نوسازی و تحول اداری معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور گفت: مدیران ادارات و سازمان ها افراد صاحب فكر و ایده را شناخته و آنان را در جایگاه مناسب بكار گیرند.
مدیران افراد صاحب فكر را شناسایی و ساماندهی كنند
به گزارش قم نیوز، احمد بزرگیان روز پنجشنبه در همایش استانی "نظام پیشنهادها" در قم افزود: مدیران با در نظر گرفتن شایستگی ها و لیاقت های افراد آنان را در بخش های مناسب كه بیشترین كارایی را داشته باشند، بكار گیرند.

وی هنر مدیر را كشف و بكارگیری استعدادهای مطلوب و كارا دانست و بر احترام متقابل مدیران و كاركنان در محیط اداری و كاری تاكید كرد.

بزرگیان با بیان اینكه اسلام برای نظام پیشنهاد جایگاه بالایی در نظر گرفته است افزود: مشورت و شورا همواره مورد تاكید بزرگان دین اسلام بوده است.

وی گفت: در نگرش اسلامی هر روز باید بهتر از دیروز باشد و كارهای شایسته نباید كوچك شمرده شود.

اولین همایش و جشنواره استانی نظام پیشنهادها با هدف تبیین جایگاه نظام پیشنهادها به عنوان بستر نوآوری و شكوفایی، شناسایی چالش های نظام پیشنهادها در سازمان های استان و راهكارهای اصلاحی، نظام پیشنهادها به عنوان یكی از محورهای برنامه تحول در نظام اداری به مدت یك روز در قم برگزار شد.

ارائه تجارب اجرای نظام در سازمان های استانی و ملی و شناسایی الگوهای برتر كاربردی در دستگاه های اجرایی استان قم از دیگر اهداف این همایش است.

مبانی ارزشی نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها از دیدگاه اسلام، تاثیر نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها در بهبود عملكرد و بهره وری سازمانی، نقش نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها در شكوفایی استعدادها و بروز خلاقیت و نوآوری در سازمان، نقش نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها در توانمند سازی كاركنان و سازمان از محورهای این همایش می باشد.

تجزیه و تحلیل جایگاه كاربردی نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها در سیاست های كلی نظام اداری ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب، بررسی نمونه های كاربردی و عملیاتی از مدیران حمایتگر و موفق در اجرای نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها، آسیب شناسی كاربردی و چالش های نظام پیشنهادها در سطح دستگاه های اجرایی استان قم دیگر محورهای این همایش را تشكیل می دهند.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdch.inxt23n6xftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما