شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۰
کد مطلب : 38356
منبع : خبرگزاری مهر

دمای هوای قم کاهش می‌یابد/ افزایش گرد و خاک

قم نيوز : قم نیوز: کارشناس هواشناسی استان قم با بیان اینکه دمای هوا طی هفته جاری در قم کاهش می‌یابد‏، افزود: کاهش دمای هوا تا روزهای پایانی هفته ادامه خواهد داشت.
دمای هوای قم کاهش می‌یابد/ افزایش گرد و خاک
به گزارش قم نیوز، محمدجواد ترابیان  اظهار داشت: هوای امروز قم نیمه ابری تا ابری، در بعد از ظهر همراه با رگبار و رعد و برق و در برخی ساعات همراه با وزش باد شدید و گرد و خاک است.

وی گفت: در روز یکشنبه هوای قم قسمتی ابری در بعد از ظهر همراه با افزایش ابر و وزش باد شدید و گرد و خاک و در روز دوشنبه هوای این استان قسمتی ابری در بعد از ظهر همراه با افزایش ابر و رگبار و رعد و برق خواهد بود.

کار‌شناس هوا‌شناسی استان قم عنوان کرد: حداقل دمای هوای امروز ۱۵ درجه و حداکثر دمای هوا ۳۳ درجه، حداقل دمای هوای فردا یکشنبه ۱۶ درجه و حداکثر ۳۳ درجه و حداقل دمای هوای دوشنبه ۱۴ درجه و حداکثر ۳۱ درجه پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه دمای هوا طی هفته جاری کاهش می‌یابد‏، افزود: کاهش دمای هوا تا روزهای پایانی هفته ادامه خواهد داشت.

ترابیان اظهار داشت: سرعت وزش باد امروز بین ۴۰ تا ۶۵ کیلومتر بر ساعت، فردا یکشنبه بین ۵۰ تا ۷۰ کیلومتر بر ساعت و سرعت وزش باد در روز دوشنبه بین ۳۰ تا ۵۰ کیلومتر بر ساعت با جهت غربی پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه طی دو روز آینده هوای قم همراه با گرد و خاک است، افزود: میزان گرد و خاک طی روز یکشنبه در این استان افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcepx8x.jh8vni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما