پنجشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۸:۱۲
کد مطلب : 3836
باقری زادگان:

70 درصد مصوبات شورای آموزش و پرورش کهک عملیاتی شد

قم نيوز : قم نیوز: رییس اداره آموزش و پرورش منطقه کهک، از عملیاتی شدن 70 درصد از مصوبات جلسه شورای آموزش و پرورش این منطقه تا کنون خبر داد.
70 درصد مصوبات شورای آموزش و پرورش کهک عملیاتی شد
به گزارش قم نیوز، محمدرضا باقری زادگان ظهر پنج‌شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش کهک که در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش این منطقه برگزار شد، هدف از تشکیل شورای آموزش و پرورش را تمرکز زدایی در فعالیت ها و تحقق اهداف مورد نظر به وسیله خرد جمعی در راستای داشتن آموزش و پرورش مطلوب در جامعه دانست.

وی با بیان اینکه تا کنون ۷۰ درصد از مصوبات جلسه شورای آموزش و پرورش این منطقه عملیاتی شده، افزود: تلاش برای دسترسی به فضای آموزشی بهتر، توزیع عادلانه کمک های مردمی، استفاده از دیدگاه‌ها‌ی صاحب نظران و اعضای شورای آموزش و پرورش از عملکرد تشکیل این شورا در منطقه کهک بوده است.

رییس اداره آموزش و پرورش کهک تعمیر و تجهیز چهار مدرسه در روستاهای سیرو و خورآباد، طرح مقاوم سازی سه مدرسه در سطح منطقه، افتتاح معلم سرای پیامبر اعظم(ص) در روستای وشنوه، تشکیل جلسات آموزش خانواده، اقدامات لازم جهت ساخت مدرسه ابتدایی در روستای خاوه، تشکیل جلسه در راستای ریشه کنی بی سوادی در منطقه و برگزاری یادواره شهدا را از مصوبات انجام شده جلسات شورای آموزش و پرورش دوره‌های قبل عنوان کرد.

وی رسیدن دانش آموزان به حیات طیبه در قالب دین داری، علاقمندی به اهداف اسلامی، ظلم ستیزی و سالم و با نشاط بودن را از دیگر اهداف سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش دانست.

باقری زادگان در ادامه به تغییر نظام آموزشی به ۳-۳-۶ اشاره کرد و گفت: این طرح یکی از موارد مورد توجه در سند تحول بنیادین می‌باشد که با تصویب این طرح مدارس منطقه کهک به فضا و نیروی بیشتری نیاز دارند.

وی در این جلسه از اختصاص اعتبار شش میلیون تومانی برای برگزاری کلاس های کنکور و تقویت بنیه علمی دانش آموزان مقطع سوم دبیرستان و پیش دانشگاهی در این منطقه خبر داد.

در پایان این جلسه از اعضای فعال شورای آموزش و پرورش با ارائه لوح، قدردانی شد.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcb.fbfurhbw0iupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما