يکشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب : 38377
منبع : خبرگزاری فارس
عارف در دیدار آیت‌الله گرامی:

تمام گروه‌های سیاسی اولویت کشور را مباحث اقتصادی می‌دانند

قم نيوز : قم نیوز: منتخب مردم تهران در مجلس عزم و اراده ملی برای رفع مشکلات اقتصادی را یادآور شد و گفت: تمام جریانات و گروه‌های سیاسی به این نتیجه رسیده‌اند که اولویت کشور باید مباحث اقتصادی باشد.
تمام گروه‌های سیاسی اولویت کشور را مباحث اقتصادی می‌دانند
به گزارش قم نیوز،‌ محمدرضا عارف صبح امروز در دیدار با آیت‌الله گرامی از اساتید حوزه علمیه با بیان اینکه در دوره دهم چهره سیاسی کمتری در مجلس حضور خواهد داشت، اظهار کرد: بخشی از این امر به خاطر رد صلاحیت‌ها بود ولی با این حال چهره‌های ارزشی، جوان و فعال به مجلس وارد شده‌اند و به مجلس خوشبین هستیم.

وی با اشاره به میزان تحصیلات منتخبان ملت در مجلس دهم گفت: 120 نفر با مدرک دکترا، 130 نفر نیز با مدرک فوق لیسانس وارد مجلس دهم شده‌اند.

منتخب مردم تهران در مجلس دهم با تاکید بر اینکه راهبرد ما در انتخابات مجلس دهم افزایش مشارکت زنان بوده است، افزود: انتخاب 18 نفر از بانوان در این دوره از مجلس نسبت به تمام دوره‌های گذشته بی‌نظیر بوده است.

وی با بیان اینکه، 50 درصد جامعه از بانوان هستند، اظهار کرد:‌ بسیاری از این بانوان تحصیل کرده بوده ولی با این حال سهم زیادی در مدیریت کشور ندارند.

عارف گفت: هشت نفر از لیست امید در تهران از بانوان هستند و 16 نفر نیز از ایثارگران به شمار می‌روند.

وی عزم و اراده ملی برای رفع مشکلات اقتصادی را یادآور شد و افزود: تمام جریانات و گروه‌های سیاسی به این نتیجه رسیده‌اند که اولویت کشور باید مباحث اقتصادی باشد.

منتخب مردم در تهران در مجلس ضرورت ایجاد اشتغال در کشور را یادآور شد و خاطرنشان کرد: دولت در مهار تورم موفق بوده است اما همراه این مسئله نیازمند رونق اقتصادی نیز هستیم.

عارف با اشاره به بدهکاری دولت به بانک‌ها یادآور شد: هزینه تولید پول در کشور بالا است و دولت در برخی موارد مشکلات زیادی در پرداخت بدهی‌ها دارد.

وی ادامه داد: بسیاری از بانک‌ها در کشور بدهکار بوده و با وجود هزینه‌های بالا در حال ورشکستگی هستند و سپرده قانونی بانک‌ها در کشور پایین آمده است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdchqxnx.23n6qdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما