شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۲۲
کد مطلب : 3861
با توقف در میهمانی سایپا؛

صبا فرصت همسایگی استقلال را از دست داد

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال صبای قم با قبول تساوی مقابل سایپا البرز فرصت صعود به مکان دوم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال را از دست داد.
صبا فرصت همسایگی استقلال را از دست داد
به گزارش قم نیوز، چهارمین هفته از دیدارهای دور برگشت مرحله گروهی مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در حالی به پایان رسید که صبای قم همچنان یکی از اضلاع مربع مدعیان کسب عنوان قهرمانی یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور است.

شاگردان عبدالله ویسی که نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ یازدهم را همچون دور رفت با نتایج بسیار خوب آغاز کرده‌اند، با عملکردی موفق همچنان در کنار تیم‌های استقلال تهران، تراکتورسازی تبریز و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان جزو مدعیان قهرمانی قرار دارد.

صبای قم در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ یازدهم فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه انقلاب کرج و در دیدار خارج از خانه میهمان تیم فوتبال سایپا البرز بود، تیمی که در دیدار رفت در ورزشگاه یادگار امام قم، موفق به شکست سه بر صفر آن شده بود.

صبایی‌ها در این دیدار در غیاب سهراب بختیاری‌زاده و حامد لک دو بازیکن اصلی خود یعنی کاپیتان و سنگربان این فصل به مصاف تیم فوتبال سایپا البرز و شاگردان مجید صالح رفتند اما پایان تلاش آنها در ۹۰ دقیقه با تساوی بدون گل همراه بود.

بعد از تساوی با تیم‌های فوتبال نفت تهران، استقلال تهران، مس کرمان، تراکتورسازی تبریز و فجر شهید‌سپاسی شیراز، این تساوی هفتمین تساوی تیم فوتبال صبای قم در مسابقات لیگ یازدهم فوتبال باشگاه‌های کشور بود که منجر شد تا شاگردان ویسی همچنان در مکان چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر باقی بمانند و امید به هفته‌های آتی داشته باشند.

صبای قم در لیگ برتر این فصل موفق به شکست تیم‌های فوتبال تراکتورسازی تبریز، شهرداری تبریز، راه آهن شهر ری (بازی‌های رفت و برگشت)، سایپا البرز، مس سرچشمه کرمان، فولاد خوزستان، ملوان بندر انزلی و صنعت نفت آبادان شده است و چهار بار نیز به تیم‌های پرسپولیس تهران، داماش گیلان، ذوب آهن اصفهان و شاهین بوشهر باخته است.

در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در حال حاضر تیم فوتبال استقلال تهران با کسب ۴۰ امتیاز در صدر ایستاده است و تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با کسب ۳۹ امتیاز رتبه دوم جدول را در اختیار دارد.

این در حالی است که نتایج دیدارهای روز دوم هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور موجب شد تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با کسب برتری مقابل شهرداری تبریز به مکان سوم صعود کند و تیم فوتبال صبای قم با کسب ۳۷ امتیاز و برابر با تیم سپاهان در مکان چهارم این جدول بایستد.

تیم فوتبال صبای قم در هفته پنجم از دور برگشت دیدارهای لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور روز چهارشنبه هفته جاری در دیداری خانگی میزبان شاگردان فیروز کریمی در تیم فوتبال بحران زده شاهین بوشهر خواهد بود.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcj.metfuqeovsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما