پنجشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 38684
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

تعيين ۲۰ اكيپ جهت ويژه رفع تخلفات شهري در نيمه شعبان

قم نيوز : قم نیوز: احمد رضا شفيعي مديركل پيشگيري و رفع تخلفات شهري شهرداري قم از تعيين ۲۰ اكيپ برطرف كردن تخلفات شهري براي جمع‌آوري متكديان، كودكان خياباني، معتادان و كارتن خواب‌ها خبر داد.
تعيين ۲۰ اكيپ جهت ويژه رفع تخلفات شهري در نيمه شعبان
به گزارش قم نیوز، احمدرضا شفيعي با اشاره به برگزاري جلسه‌اي مختلف با مناطق و ستادها اظهار كرد: ۲۰ اكيپ برطرف كردن تخلفات شهري نسبت به جمع‌آوري متكديان، كودكان خياباني، معتادان و كارتن خواب‌ها اقدام مي‌كنند، از دو روز گذشته تاكنون ۶۰ نفر متكدي معتاد و كارتن خواب از سطح شهر جمع‌آوري شده است.

وي خاطرنشان كرد: با تمام عوامل هماهنگ شده تا مساجد و مكان‌هايي كه جشن در آن برگزار مي‌شود، بررسي شده و زير نظر باشند و نسب به جمع‌آوري متكديان در صورت مشاهده اقدام كنند.

مديركل پيشگيري و رفع تخلفات شهري شهرداري قم با اشاره به جلسه و هماهنگي با نيروي انتظامي گفت: مقرر شده است كه اول و دوم خرداد امسال از ورود دستفروشان در مسجد جمكران جلوگيري شود و با توجه به وضعيت ازدحام و ترافيكي در آن روز در هيچ شرايطي اجازه ندهند دستفروشان وارد مسجد جمكران شوند.

وي از جلوگيري از ورود دستفروشان به مسجد جمكران امسال براي نخستين بار خبر داد و خاطرنشان كرد: اطلاع‌رساني در سطح وسيع به دستفروشان صورت گرفت و با هماهنگي و كمك پليس از روز شنبه صبح افراد مستقر هستند تا از ورود دستفروشان جلوگيري شود.

شفيعي خاطرنشان كرد: به تيم ويژه اكيپ برطرف كردن تخلفات شهري درباره بحث متكديان در مسجد جمكران هماهنگي لازم انجام شده و در هر اكيپ مامور انتظامي وجود دارد كه به محض مشاهده متكديان از سطح مسجد جمكران جمع‌آوري شوند.

مديركل پيشگيري و رفع تخلفات شهري شهرداري قم عنوان كرد: اكثر اين متكديان سطح شهر فقير واقعي نيستند و به صورت باندي كار مي‌كنند و برخي از آنها وضعيت مالي خوبي دارند.

وي هماهنگي با نيروي انتظامي در زمينه مباحث امنيتي تمام پاركينگ‌ها و تشكيل جلسات با پليس راهور در زمينه جانمايي پاركينگ‌ها و روان‌سازي ترافيك در مسير مسجد جمكران را از اقدامات ديگر ويژه نيمه شعبان ذكر كرد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdci5qap.t1avv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما