چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 39126
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
رئیس انجمن ارتباطات و تبلیغ حوزه مطرح کرد:

به دنبال تأسیس مدارس‌‌آموزش زبان خارجی برای طلاب هستیم

قم نيوز : قم نیوز: با بهره گیری از اندیشه امام(ره) و بزرگان حوزه ، باید بتوانیم به بهترین نحو ممکن به هدایت و ارشاد جامعه در فضای مجازی بپردازیم.
به دنبال تأسیس مدارس‌‌آموزش زبان خارجی برای طلاب هستیم
حجت الاسلام والمسلمین سید محمد واعظ موسوی در حاشیه دیدار اعضای هئیت مؤسس و هئیت مدیره انجمن علمی ارتباطات و تبلیغ حوزه  علمیه قم با بیان اینکه دغدغه های بزرگان و اساتید حوزه که از سالها قبل مطرح بوده دلیل عمده شکل گیری انجمنی تحت عنوان ارتباطات و تبلیغ شد اظهار داشت: با بررسی هایی که از سوی دلسوزان حوزه صورت گرفت، بالاخره در بهمن سال 93 مجوز تاسیس انجمن ارتباطات و تبلیغ حوزه از سوی شورای عالی حوزه صادر شد.

وی بیان داشت: از همان زمان جمعی از تحصیل کرده های حوزه و دانشگاه در رشته های مرتبط با تبلیغ و رسانه و ارتباطات که دغدغه مند بودند دور هم جمع شدند و انتخاباتی برگزار شد و در آن انتخابات، اعضاء هئیت مدیره و رئیس هیئت مشخص شدند.

حجت الاسلام والمسلمین  واعظ موسوی بیان داشت: از روز تعیین هئیت مدیره فعالیت های خوبی مانند جذب اعضاء، تشکیل جلسات، برگزاری نشست های علمی و نشست نقد کتاب و همایش و دیدار با بزرگان حوزه برگزار شد.

رئیس انجمن علمی ارتباطات و تبلیغ حوزه گفت: هدف این بود که بتوانیم با بهره گیری از همه اندیشمندان و صاحب نظران، حوزه را به عنوان نهاد بین المللی که از منویات بزرگان بوده به جایگاه واقعی خود برسانیم.

حجت الاسلام  والمسلمین واعظ موسوی عنوان کرد: همان طورکه امام راحل به عنوان حوزوی پیشتاز، پناهگاه دیگران شد و بار دیگر اسلام را در قرن احیاء کرد و بر همه مکاتب الحاد برتری داد،  در ادامه ما هم با بهره گیری از اندیشه امام(ره) و بزرگان حوزه که دستی بر مسائل دینی و تبلیغی دارند بتوانیم به بهترین نحو ممکن به هدایت و ارشاد جامعه در فضای مجازی بپردازیم.

رئیس انجمن علمی ارتباطات و تبلیغ حوزه  گفت: بر همین اساس در این دیدار این انجمن خواستار، تأسیس مرکز تخصصی برای فضای مجازی یا ارتباطات و یا فقه رسانه شد و در کنار آن به دنبال تأسیس مدارس زبان خارجی برای تربیت مبلغ مسلط به زبان خارجی برای اعزام به خارج کشور نیز هستیم.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcai6ne.49nou15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما