چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۰
کد مطلب : 39299
منبع : خبرگزاری مهر
هواشناسی قم پیش بینی کرد:

وزش باد شدید و افزایش گرد و خاک طی ۳ روز آینده در قم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس اداره تحقیقات و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان قم از وزش باد شدید و افزایش گرد و خاک طی سه روز آینده در این استان خبر داد.
وزش باد شدید و افزایش گرد و خاک طی ۳ روز آینده در قم
به گزارش قم نیوز، محمدرضا قاضی با اشاره به افزایش سرعت وزش باد طی امروز افزود: هوای امروز در استان قم کمی تا قسمتی ابری همراه با وزش باد شدید و افزایش میزان گرد و خاک است، همچنین در روز پنجشنبه هوای قم صاف تا کمی ابری، ‌ در برخی ساعات همراه با وزش باد و غبارآلود و در روز جمعه هوا قسمتی تا نیمه ابری به تدریج همراه با افزایش ابر و رگبار و رعد و برق خواهد بود.

رئیس اداره تحقیقات و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان قم عنوان کرد: سرعت وزش باد امروز بین ۶۰ تا ۷۵ کیلومتر بر ساعت با جهت غربی، سرعت وزش باد پنجشنبه بین ۳۰ تا ۴۵ کیلومتر بر ساعت با جهت شمال غربی و سرعت وزش باد جمعه بین ۵۵ تا ۷۰ کیلومتر بر ساعت با جهت شمال غربی پیش بینی می‌شود.

وی اظهار کرد: حداقل دمای هوای امروز ۲۳ درجه و حداکثر دمای هوا ۳۷ درجه، حداقل دمای هوای پنجشنبه ۲۲ درجه و حداکثر دما ۳۷ درجه و حداقل دمای هوای جمعه ۲۲ درجه و حداکثر دمای هوا نیز ۳۹ درجه خواهد بود.

قاضی با بیان اینکه دمای هوا طی روزهای آینده روند افزایشی خواهد داشت، افزود: پدیده شاخص سه روز آینده وزش باد شدید و افزایش میزان گرد و خاک است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcb95bf.rhb99piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما