شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : 39350
منبع : پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی قم
مدیرکل تامین اجتماعی قم مطرح کرد

کاهش آمار مقرری بگیران بیمه بیکاری با تقویت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل تامین اجتماعی قم با تاکید بر ارتقای کیفی آموزش‌های فنی و حرفه ای به مقرری بگیران بیمه بیکاری و جویندگان شغل گفت: باید با برنامه‌ریزی و پیش بینی‌های لازم در میزان ورودی و خروجی مقرری بگیران بیمه بیکاری تعادل ایجاد کرد.
کاهش آمار مقرری بگیران بیمه بیکاری با تقویت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای
به گزارش قم نیوز، سید مجتبی موسوی در کارگاه آموزشی بیمه بیکاری گفت: با ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای متناسب با نیاز بازار کار، می‌توان افراد از کار بیکار شده را صاحب شغل کرد و گامی موثر در کاهش تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری در کشور برداشت.

وی افزود: برای کاهش استفاده از مقرری بیمه بیکاری که موجب صرفه جویی در منابع تامین اجتماعی نیز می‌شود، باید نهایت تلاش و جدیت مدیران دولتی و بخش خصوصی را برای تقویت تولید و رونق اقتصادی شاهد باشیم.

مدیرکل تامین اجتماعی استان قم تعامل و همکاری تنگاتنگ بین دستگاه‌ها به‌ویژه دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را در حل مسائل و مشکلات کارگری و حوزه تولید موثر دانست و اظهار کرد: در استان قم این همکاری و تعامل در سطح بالایی وجود دارد.

موسوی تصریح کرد: حمایت از شغل‌های موجود، موجب کاهش بیکاری و همچنین شدن کم شدن فشارها بر منابع صندوق بیمه بیکاری و تامین اجتماعی می‌شود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcjytet.uqehizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما