قم نيوز : قم نیوز: معاون استاندار قم با اشاره به اینکه در مورد بهره وری و افزایش راندمان باید کار شود و نمی شود که فقط اسم اقتصاد مقاومتی را بر روی کارها بگذاریم گفت: برخی از این پیشنهادات در زمینه اقتصاد مقاومتی همان امور جاری است ولی در راستای این موارد باید اموری که مربوط به اقتصاد مقاومتی است با قدرت بیشتری پیگیری شود.
برنامه‌های جاری نباید به عنوان طرح‌های اقتصاد مقاومتی به استانداری گزارش شود
به گزارش قم نیوز، حسن رضوی عصر امروز در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان قم که در سالن امام جواد (ع) استانداری قم برگزار شد با اشاره به اینکه با استفاده از امکانات اندک با کمک دستگاه های دولتی و خود مردم می توان کارهای خوبی در موضوع اقتصاد مقاومتی انجام داد اظهارداشت: با این کارها می توان انرژی های مصرفی را به صورت چشمگیر کاهش داد.

معاون استاندار قم با اشاره به اینکه گاهی ارقام اعلام شده که بر اثر صرفه جویی حاصل شده بسیار قابل توجه است افزود: گاهی دیده می شود پروژه آنچنان سنگین نیست و فقط به عزم و اراده ای نیاز دارد که در چارچوب امکانات دولتی آنها را به سرانجام برسانیم.

وی خاطر نشان کرد: از مدیران دستگاه ها درخواست داریم پیشنهادات خود را ارائه دهد که ما آن را تا پایان هفته ویرایش کنیم و به عنوان پیشنهادات اولیه برای وزارت کشور ارسال کنیم.

رضوی با بیان اینکه علت فشردگی جلسات اقتصاد مقاومتی این است که هنوز کارگروه ها تازه هفته قبل احکام آن صادر شده است و باید جلسات تشکیل شود و نتایج را مشخص کنیم تصریح کرد: مسئولان استان باید توجه کنند که برخی از طرح ها امور روتین است و نباید به عنوان طرح اقتصاد مقاومتی آن را نامگذاری کرد.

معاون استاندار قم با اشاره به اینکه در مورد بهره وری و افزایش راندمان باید کار شود و نمی شود که فقط اسم اقتصاد مقاومتی را بر روی کارها بگذاریم گفت: برخی از این پیشنهادات در زمینه اقتصاد مقاومتی همان امور جاری است ولی در راستای این موارد باید اموری که مربوط به اقتصاد مقاومتی است با قدرت بیشتری پیگیری شود.

وی با اشاره به اینکه در مجموعه برنامه هایی که اعلام شده تاکید بر روی این است که به روزمرگی نرسیم تصریح کرد: این نگرانی وجود دارد و باید به موضوع زمان در اجرای طرح ها دقت شود.

رضوی با بیان اینکه موضوع زمان برای ما اهمیت دارد خاطر نشان کرد: اقتصاد ما در برهه کنونی از زمان در شرایط بدی است، در ۶۰ گذشته چنین رکودی نداشته ایم و نتوانسته ایم کشور را رها کنیم.

معاون استاندار قم گفت: شرایط امروز اصلا شرایط خوبی نیست و سیاست های اقتصادی که در اقتصاد سالم می توان انجام داد نداریم و بر اساس تعهد داریم امور را انجام می دهیم.

انتهای پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdcfxtdm.w6d11agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما