سه شنبه ۱ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب : 39610
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

تجليل از رانندگان تاكسي فعال در ايام نيمه شعبان

قم نيوز : قم نیوز: مراسم تجليل از رانندگان تاكسي كه خدمات قابل توجهي را در ايام نيمه شعبان به زائران مسجد مقدس جمكران ارائه كردند برگزار شد.
تجليل از رانندگان تاكسي فعال در ايام نيمه شعبان
 به گزارش قم نیوز، دكتر عليرضا قاري قرآن معاون شهرسازي و امور زيربنايي شهرداري قم در اين مراسم تلاش‌ها و خدمات ناوگان تاكسيراني در خدمت رساني به مردم قم و زائران بارگاه ملكوتي كريمه اهل بيت(س) را ستود و اظهار كرد: ناوگان تاكسيراني نقش بسيار مهمي در شبكه حمل و نقل عمومي ايفا مي‌كند و فعالان در اين ناوگان منشا ارائه خدمات بسيار قابل توجهي هستند.

وي با اشاره به مشكل فرسودگي ناوگان تاكسيراني اظهار كرد: برنامه‌ريزي در سطح ملي براي نوسازي ناوگان تاكسيراني صورت گرفته و ثبت نام نيز از صاحبان تاكسي‌هاي فرسوده به عمل آمده است و اميدواريم كه هرچه زودتر شاهد نوسازي ناوگان تاكسيراني باشيم.

قاري قرآن به برنامه‌هاي شهرداري قم در تكميل شبكه معابر اشاره نمود و گفت: با تكميل شبكه معابر ناوگان تاكسيراني مي‌تواند با سهولت بيشتري نسبت به خدمت رساني در شهر بپردازد.

مرتضي عزتي مديرعامل سازمان نظارت بر تاكسيراني شهرداري قم نيز در اين جلسه به ارائه گزارشي از فعاليت‌ها و برنامه‌هاي تاكسيراني در خصوص نوسازي ناوگان تاكسيراني پرداخت و گفت: از مجموع هزار و ۵۰۰ دستگاه تاكسي فرسوده با عمر ده سال به بالا در قم، ۱۳۰۰ دستگاه پيش ثبت نام اوليه كرده‌اند.

مديرعامل سازمان نظارت بر تاكسيراني با اشاره به اينكه برخي از رانندگان تاكسي خطي در مسير ميدان ۷۲ تن تا مسجد مقدس جمكران به صورت رايگان مسافران و زائران را جابه‌جا كردند تقدير كرد و اظهار داشت: در ايام نيمه شعبان رانندگان تاكسي با خلوص نيت اقدام به خدمت رساني به زائران مسجد مقدس جمكران كردند.

شايان ذكر است در پايان اين مراسم از رانندگان خدوم و مومن تجليل به عمل آمد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdciuqap.t1a3z2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما