پنجشنبه ۳ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 39655
منبع : خبرگزاری ايرنا

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س):مردم باید به اهمیت نماز آگاه شوند

قم نيوز : قم نیوز: تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) گفت: مردم باید به اهمیت و تاثیر نماز آگاه شوند.
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س):مردم باید به اهمیت نماز آگاه شوند
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی روز چهارشنبه در دیدار اعضای ستاد اقامه نماز در سالن محراب حرم مطهر افزود: نماز آثار و برکات زیادی در زندگی انسان ها دارد، ولی متاسفانه بسیاری نسبت به این اهمیت بی اطلاع هستند.

وی اضافه کردک: از جمله دلایل کم توجهی مردم به نماز این است که مردم اهمیت و نقش نماز را در زوایای زندگی خود و همه شئون جاریشان نمی دانند، در حالی که این اهتمام و اهمیت در آیات قرآن، روایات معصومین(ع) و سیره بزرگان دینی همواره دیده می شود.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با بیان اینکه خداوند به نماز جماعت عنایت و برکت خاصی قرار داده است، خاطرنشان کرد: برخی از احکام نماز انفرادی با نماز جماعت، متفاوت است تا نماز جماعت در بین مردم رواج یابد.

وی تلاش برای آگاهی مردم نسبت به اهمیت نماز تاثیر آن در ابعاد مختلف زندگیشان را ضروری دانست و گفت: امروزه مردم نسبت به اهمیت پول و نقش آن در زندگی اطلاع یافته اند، از اینرو حتی آبروی خود را به خطر می اندازند و از هر راهی برای رسیدن به آن تلاش می کنند، اگر مردم به اهمیت نماز پی ببرند، تمام تلاش و دغدغه خود را برای مانوس شدن با آن به کار می برند.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) خاطرنشان کرد: مردم باید حداقل به همان اندازه که برای به دست آوردن پول دغدغه مند هستند، به نماز هم اهتمام داشته باشند.

در ابتدای این دیدار مدیر ستاد اقامه نماز استان با ارائه گزارشی از فعالیت ‌های صورت گرفته پیرامون ترویج فرهنگ اقامه نماز گفت: با همکاری نهادهای فرهنگی استان گام ‌های خوبی در این راه برداشته شده است.

محمد خامه‌یار خاطرنشان کرد: این ستاد با نهادهای فرهنگی که در مساجد فعالیت فرهنگی دارند، همکاری و تعامل خوبی دارد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdchm-nx.23nwmdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما