پنجشنبه ۳ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب : 39669
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

پرداخت هزينه ۳۰۰ ميليارد ريالي براي رفع معارض‌هاي تقاطع امام علي (ع) - عمارياسر

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه يك قم گفت: ۸۰ هزار متر مربع از مساحت پروژه تقاطع كمربندي امام علي(ع) و بلوار عمارياسر خارج از محدوده خدمات شهري بوده و تاكنون نزديك به ۳۰۰ ميليارد ريال براي رفع معارضين و تملكات اين تقاطع هزينه شده است.
پرداخت هزينه ۳۰۰ ميليارد ريالي براي رفع معارض‌هاي تقاطع امام علي (ع) - عمارياسر
به گزارش قم نیوز، مهدي اصفهانيان مقدم  با اشاره به اينكه نزديك به ۴۲ ميليارد تومان براي رفع تملكات و معارضين پروژه‌هاي عمراني منطقه يك شهرداري قم درنظر گرفته شده است، اظهار كرد: سال گذشته تملك ۲۱ باب مغازه در محدوده پروژه سه سطحه شهداي ۱۵ خرداد – عمارياسر انجام شده است و امسال براي تكميل تملكات اين پروژه نزديك به ۱۶ ميليارد تومان به صورت نقدي و غيرنقدي اعتبار درنظر گرفته شده است.

وي از همكاري شهروندان در تقاطع كمربندي امام علي(ع) و بلوار عمارياسر تشكر كرد و با بيان اينكه اين پروژه شهري با محوريت شهرداري منطقه يك قم دنبال مي‌شود، اضافه كرد:۸۰ هزار متر مربع از مساحت اين پروژه خارج از محدوده خدمات شهري بوده و نزديك به ۳۰ ميليارد تومان براي رفع معارضين و تملكات اين تقاطع هزينه شده است.

شهردار منطقه يك قم با تاكيد بر اينكه پروژه‌هاي شهري براي خدمات‌رساني مطلوب‌تر به شهروندان و تسهيل امور آنهاست، تصريح كرد: شهرداري با رويكرد رعايت حقوق مردم در اين پروژه‌ها فعاليت‌هاي خود را دنبال مي‌كند.

اصفهانيان مقدم با بيان اينكه در سال جديد بسترهاي خدمات‌رساني به شهروندان به شيوه مطلوب‌تر فراهم‌سازي مي‌شود، خاطرنشان كرد: در راستاي توسعه و گسترش سيما و منظر شهري، اجراي الگوهاي مهندسي فضاهاي سبز، آبياري مكانيزه و كاشت درختان متناسب با اقليم برنامه‌هاي مناسبي در دستور كار شهرداري منطقه يك قم قرار گرفته است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdccoeq1.2bqoe8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما