شنبه ۵ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : 39705
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

فعاليت ۳۱۰ دستگاه اتوبوس در شب‌هاي قدر در قم

قم نيوز : قم نیوز: حسين مومني موحد مدير عامل سازمان اتوبوسراني شهرداري قم از فعاليت ۳۱۰ دستگاه اتوبوس ويژه شب‌هاي قدر در قم خبر داد.
فعاليت ۳۱۰ دستگاه اتوبوس در شب‌هاي قدر در قم
به گزارش قم نیوز، حسين مؤمني موحد با اشاره به اقدامات سازمان اتوبوسراني ويژه شب‌هاي قدر اظهار كرد: جهت شب‌هاي قدر از سه روز گذشته برنامه‌ريزي لازم را انجام شده و از شب نوزدهم كه مصادف با نخستين شب قدر است ناوگان و پرسنل به طور كامل فعال هستند.

وي خاطرنشان كرد: ۲۵۸ دستگاه ناوگان بخش خصوصي، حدود ۵۰ دستگاه اتوبوس ملكي و ۱۳۰ دستگاه ميني‌بوس در خطوط تعريف شده فعال و آماده سرويس‌دهي هستند.

مدير عامل سازمان اتوبوسراني شهرداري قم با بيان اينكه ناوگان اتوبوسراني از ابتداي صبح تا پايان مراسم احيا و نزديك سحر فعال هستند، گفت: از همشهريان خواهشمنديم از وسائل حمل و نقل عمومي استفاده كنند و حتي المقدور با وسائل شخصي در داخل شهر تردد نكنند تا از ترافيك جلوگيري شود.

 وي با اشاره به برگزاري جلسه‌اي با پليس راهور و معاونت ترافيكي استانداري قم گفت: موضوع ميدان شهيد مطهري امسال نسبت به سال‌هاي گذشته تغيير كرده، اتوبوس‌ها از سه راه غفاري تا ميدان مطهري در مسير ويژه تنظيم خواهند شد.

مؤمني موحد خاطرنشان كرد:‌ در ابتداي خيابان امام موسي صدر( خاكفرج) نيز اتوبوس‌هاي سازمان مستقر هستند كه به اين وسيله نمازگزاران و روزه‌داران مي‌توانند از اتوبوس‌ها استفاده كنند، براي ديگر مسيرها بر اساس سنوات گذشته در ابتداي بلوار شهيد منتظري اتوبوس‌ها مستقر هستند.

وي عنوان كرد: ابتداي خيابان شهدا از چهار راه شهدا به سمت ميدان جانبازان اتوبوس‌ها مستقر و آماده سرويس دهي هستند، اتوبوس‌ها در بلوار نيايش نيز براي نمازگزاران و شب زنده‌داران كه از مصلا مي‌خواهند استفاده كنند، سرويس‌دهي به تمام نقاط شهر انجام مي‌دهند.

مدير عامل سازمان اتوبوسراني شهرداري قم با بيان اينكه ۳۰ دستگاه اتوبوس در مسير مسجد مقدس جمكران فعال هستند، گفت: اتوبوس‌ها در درب شماره دو مسجد جمكران مستقر هستند و مسافران را تا ميدان مطهري منتقل مي‌كنند و شهروندان در ميدان مطهري مي‌توانند از ديگر خودروها براي رفتن به ساير نقاط شهر استفاده كنند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcdk50s.yt0nz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما