يکشنبه ۶ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : 39723
منبع : پایگاه خبری پلیس

دستگيري 22سارق و 61خرده فروش مواد مخدر

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده انتظامي شهرستان از دستگيري 22سارق و 61خرده فروش مواد مخدر در نتيجه اجراي دو طرح پليس قم خبر داد.
دستگيري 22سارق و 61خرده فروش مواد مخدر
به گزارش قم نیوز، سرهنگ"هادي ديده ور" اظهارداشت:طرح تلاش از سوي پليس قم از بيست و سوم تا سي ام خرداد ماه با هدف برخورد با مخلان نظم و امنيت در سطح استان اجرا شد و در اين طرح 34فروشنده مواد مخدر و 7نفر از اراذل و اوباش و مزاحمين نواميس بر اساس گزارشات مردمي و برابر هماهنگي هاي صورت گرفته با مقام قضائي استان دستگير شدند.

وي گفت: طرح دوم پليس استان قم که هر ماه و به صورت مستمر نيز ادامه خواهد داشت از بيست و نهم خرداد ماه تا سوم تير ماه به اجرا گذاشته شد.

فرمانده انتظامي شهرستان قم افزود: اين طرح که براي جلوگيري از فعاليت مخرب توزيع کنندگان مواد مخدر اجرا شد 27خرده فروش مواد مخدر دستگير شدند.

وي تاکيد کرد: برخورد پليس با توزيع کنندگان مواد مخدر که مناطق را آلوده مي کنند و هدف شان نابودي نسل جوان و خانواده هاست جدي است.

سرهنگ ديده ور ادامه داد:همشهريان گزارشات خود را در خصوص اراذل و اوباش، پاتوق استعمال مواد مخدر و فروشندگان مواد به شعبات مواد مخدر در کلانتري ها و يا پليس مبارزه با مواد مخدر واقع در کلانتري 11 شهداء و يا از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

وي با بيان اينکه در طرح هاي مذکور بيش از 50درصد سارقان دستگير شده اعتياد داشته اند، تصريح کرد:مردم براحتي مي توانند گزارشات خود را بدون ذکر حتي نام شان در اختيار پليس قرار داده و بدانند که ما حتي اين گزارشات فاقد هويت را نيز بررسي مي کنيم.

فرمانده انتظامي شهرستان قم در ادامه با اشاره به فصل تابستان و حضور مردم در پارک ها و فضاي سبز از خانواده ها خواست، از استعمال قليان خودداري کنند.

وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به حرکات نامتعارف برخي راکبين موتورسيکلت که عمدتاً سنين زير 20سال را شامل مي شوند، بر لزوم اهتمام خانواده ها نسبت به آگاه سازي فرزندان شان تاکيد کرد.
فرمانده انتظامي شهرستان قم همچنين در خصوص شب هاي قدر و حضور هموطنان در مساجد، توصيه کرد: حتي المقدور يکي از اعضاي خانواده در منزل حضور داشته و منزل شان را رها نکنند و از نگه داشتن اشياء گران قيمت در منزل خودداري کنند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcds50s.yt0nx6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما