شنبه ۱۹ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۰
کد مطلب : 40028
منبع : پایگاه خبری پلیس

مصون سازي جوانان در گرو آشنايي و عمل به معارف اسلامي و تهذيب نفوس است

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده انتظامي استان بمناسبت روز عفاف و حجاب گفت: مصون سازي جوانان در گرو آشنايي و عمل به معارف اسلامي و تهذيب نفوس است.
مصون سازي جوانان در گرو آشنايي و عمل به معارف اسلامي و تهذيب نفوس است
به گزارش قم نیوز، سردار " کاظم مجتبايي"  اظهار داشت:استان قم به عنوان شهري پيشرو در عرصه علم و دين، با اشاره به منويات مقام معظم رهبري (مدظله العالي)پيرامون حجاب و عفاف گفت: حجاب و عفاف از موضوعات اصلي مورد هجمه جنگ نرم دشمنان است و در صدد استفاده از آن براي به انحراف کشيدن جوانان از مسير صحيح دين و اخلاق هستند.

وي بر شناخت و معرفي صحيح حجاب بر اساس آموزه هاي ديني و قراني، گسترش راه هاي ترويج حجاب و رفع موانع حجاب برتر تاکيد کرد و با اشاره به اينکه حجاب رابطه مستقيمي با تحکيم بنيان خانواده دارد، اظهار داشت: حجاب و عفاف علاوه بر اينکه از ضروريات دين مبين اسلام است، ريشه در تاريخ و تمدن ايران اسلامي دارد.

فرمانده انتظامي استان بابيان اينکه احيا فرهنگ عفاف در جامعه موجب شکوفايي هرچه ببيشتر جامعه مي شود، افزود: بايد از تمام ظرفيت هاي موجود، مخصوصا" ابزار نوين مانند فضاي مجازي براي ترويج معارف اصيل اسلام استفاده شود.

وي بابيان اينکه آيات و احاديث بسياري در رابطه با حجاب و عفاف وجود دارد، ادامه داد: در حوزه حجاب و عفاف ، فعاليت فرهنگي ضروري است و تنها با اقدامات سلبي نتيجه دلخواه حاصل نخواهد شد.

سردار مجتبايي برترين عبادت ها را عفاف و پاکدامني برشمرد و بيان داشت: مصون سازي جوانان در گرو آشنايي و عمل به معارف اسلامي،خداشناسي و تهذيب نفوس است و بحمدالله قم در اين خصوص جزء برترين هاي کشور است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcdjz0o.yt0zx6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما