شنبه ۲۶ تير ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۰
کد مطلب : 40201
منبع : پایگاه خبری پلیس
فرمانده انتظامی استان قم:

خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های نظام اسلامی هستند

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده انتظامی استان قم گفت: خانواده‌های شهدا، پشتوانه‌های نظام اسلامی هستند و اگر خداوند و امام زمان(عج) نسبت به این کشور و ملت عنایت دارند، به خاطر وجود شما و شهدایی است که به اسلام تقدیم کرده‌اید.
خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های نظام اسلامی هستند
به گزارش قم نیوز، کاظم مجتبایی به همراه فرمانده انتظامی شهرستان قم، معاون اجتماعی، رئیس پلیس راهور شهرستان و سرپرست نیروی انسانی فرماندهی انتظامی استان قم با خانواده شهیدان شریفی و فرجی دیدار کردند.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه شما دینتان را نسبت به اسلام ادا کردید و این خدمت بزرگی است، گفت: اگر ما این لباس خدمت را پوشیده و به آن افتخار می‌کنیم به خاطر رحمت و عزتی است که شهداء برای ما به ارمغان آوردند.

وی در ادامه جایگاه معنوی خانواده شهدا را متعالی دانست و افزود: خانواده‌های شهدا، پشتوانه‌های نظام اسلامی هستند و اگر خداوند و امام زمان(عج) نسبت به این کشور و ملت عنایت دارند، به خاطر وجود شما و شهدایی است که به اسلام تقدیم کرده‌اید.

مجتبایی بر نقش تاثیرگذار خانواده شهدا در حفظ و مانایی ارزش‌های انقلاب اسلامی تأکید کرد و گفت: پایداری شما در راه حفظ ارزش‌های نظام اسلامی و صبر و استقامتی که در این راه به خرج دادید، تحسین برانگیز است.

فرمانده انتظامی استان قم اظهار کرد: شهدا به عهد خود با پروردگار خویش وفادار بودند و به آن عمل کردند، اگرچه خانواده و بازماندگان در فقدان آنها، دچار تألم و ناراحتی می‌شوند، اما به‌واسطه این صبر و استقامت در راه تقدیر الهی، در اجر و پاداش آنها شریک خواهند بود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcgqx9t.ak9zz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما