يکشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۰
کد مطلب : 40226
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

آموزش مديران شهري با مفاهيم علمي مديريت بحران ضروري است

قم نيوز : قم نیوز: مدير مركز پيشگيري و مديريت بحران شهرداري قم گفت: توسعه برنامه هاي آموزشي براي شناساندن مخاطرات و آسيب‌هاي بخش‌هاي مختلف جهت پيشگيري و مديريت بحران راهگشا است.
آموزش مديران شهري با مفاهيم علمي مديريت بحران ضروري است
به گزارش قم نیوز، علي اكبر رحيمي در جلسه كارگروه پشتيباني و خدمات شهري پدافند غير عامل استان قم، با اشاره به وضعيت شهر قم از نظر مديريت بحران، خاطرنشان كرد: تهديدات و آسيب هاي مورد توجه قم احصا شده و در حال برنامه‌ريزي براي جلوگيري از آنها هستيم.

وي با تاكيد بر ضرورت تدوين برنامه عملياتي در مجموعه شهر، خاطرنشان كرد: تمام دستگاه ها بايد برنامه عملياتي زير مجموعه شهر براي مقابله با بحران ها داشته باشند.

مدير مركز پيشگيري و مديريت بحران شهرداري قم برگزاري رزمايش ها و مانورهاي تخصصي در راستاي اهداف كارگروه را مورد توجه قرار داد و گفت: مانورهاي عملياتي و تحقيقاتي در راستاي اهداف كارگروه مي تواند بسياري از برنامه هاي شهري در حوزه مديريت بحران را محقق سازد.

رحيمي با اشاره به نقش حوزه پشتيباني و خدمات شهري در راستاي پيشگيري و مديريت بحران گفت: پشتيباني و خدمات رساني در زمان بحران ها بسيار مهم هستند كه نياز است اقدامات عملياتي پيش از بحران صورت گيرد.

وي شناسايي ظرفيت هاي بومي استان در راستاي تامين نيازها در پيشگيري از بحران را يادآور شد و گفت: توسعه برنامه هاي آموزشي براي شناساندن مخاطرات و آسيب هاي بخش هاي مختلف راهگشا است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcd9x0o.yt0zx6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما