دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 40617
منبع : خبرگزاری شبستان

تجلیل امام جمعه قم از خانواده معظم شهدا

قم نيوز : قم نیوز: امام جمعه قم به همراه مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران با حضور در منزل شهیدان حسین کیائی نژاد، ایرج فرخی و محمد رضا صفری از خانواده معظم این شهیدان تجلیل و تکریم کرد.
تجلیل امام جمعه قم از خانواده معظم شهدا
به گزارش قم نیوز، تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) در این دیدار گفت: خداوند اراده کرده دینش را از طریق قلم علماو خون شهدا و بر اساس مجاهدت و تلاش ها گسترش دهد، علما با نشر معارف اهل بیت (ع) دین خدا را حفظ و تبلیغ می کنند و شهدا با خون پاکشان این رسالت را به انجام رساندند.


آیت الله محمد سعیدی اضافه کرد: بیت شما که از میان علما هستید و مفتخرید از خانواده شهدا نیز می باشید هر دو این افتخارات را جمع دارید سختی که شما متحمل شدید اجر مضائفی برای شما دارد حاصل این صبر و ایثار تحقق نظام مقدس جمهوری اسلامی به رهبری انسانی حکیم و فرزانه است.


وی با گرامی داشت ایام شهادت امام صادق (ع) ادامه داد: امام صادق (ع) با وجود فضای دشمنی که کمر به آزار و اذیت ایشان بسته بودند مدرسه تاسیس کرد و معارف دینی و زندگی مردم را نشر دادند، برخی حتی مذهب ایشان را نداشتند اما از درس ایشان بهره می بردند .


وی تاکید کرد: تربیت شدگان این مکتب در برابر سختی و رنج ایستاده اند و شما هم درس آموخته همین مکتب هستید، دشمن تلاش می کرد تا جلسات ایشان را از رونق بیندازد اما خدا خواست تا پایه های این مکتب معرفتی ریخته شود امروز شاهد اثرات و برکات آن باشیم.


شهید حسین کیائی نژاد در سال 61 در عملیات بیت المقدس ، شهید ایرج فرخی در سال 65در منطقه جزیره مجنون و شهید محمد رضا صفری در سال 61در عملیات رمضان به مقام شهادت نایل آمدند. پدر بزرگوار این شهدا از روحانیون و طلاب حوزه علوم دینی می باشند.


مدیرکل بنیادشهید وامور ایثارگران استان نیز در این دیدار ضمن تجلیل و تکریم از مقام خانواده معظم شهدا افزود: حضور در بیت شهدا مایه افتخار است، روحانیت همواره در خط مقدم دفاع از انقلاب و ارزشهای اسلامی بوده است و در دوران دفاع مقدس نیز این قشر ارزشمند نقش ارزنده ای را در دفاع از دین و عزت مسلمین ایفا کردند.


سردار سید جواد هاشمی افزود: شما مایه عزت و افتخار و الگوی عملی برای جامعه اسلامی در صبر و ایثار و استقامت و دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی هستید.
 
انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdchq-nk.23nvzdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما