شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : 40730
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

اجراي طرح تبادل پسماند خشك با لوازم التحرير در غرفه هاي بازيافت سطح شهر

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست سازمان مديريت پسماند شهرداري قم گفت: به زودي اجراي طرح تبادل پسماند خشك با لوازم التحرير در غرفه هاي بازيافت سطح شهر در روزهاي پنج شنبه اجرا مي شود.
اجراي طرح تبادل پسماند خشك با لوازم التحرير در غرفه هاي بازيافت سطح شهر
به گزارش قم نیوز، سيد عبدالله ميرابراهيمي با اشاره به برگزاري سلسله برنامه‌هاي "آخر هفته، همراه با شهروندان در غرفه‌هاي بازيافت" اظهار كرد: طرح تبادل پسماند خشك با لوازم التحرير در غرفه هاي بازيافت سطح شهر به زودي اجرا مي‌شود.

وي با بيان اينكه اين طرح با شعار "پسماند كمتر، زندگي سبزتر" اجرايي مي‌شود، افزود: ترويج فرهنگ مديريت پسماند و تفكيك پسماند خشك و تر از اهداف اجرايي اين طرح است.

سرپرست سازمان مديريت پسماند شهرداري قم گفت: شهروندان مي‌توانند با جمع آوري پسماندهاي خشك خود در طول هفته و مراجعه به غرفه بازيافت مناطق ۴ و ۸ در روزهاي پنج شنبه، لوازم التحرير به ميزان پسماندهاي خود دريافت كنند.

وي تصريح كرد: سازمان مديريت پسماند در نظر دارد اجراي طرح «آخر هفته، همراه با شهروندان در غرفه‌هاي بازيافت» را به صورت مداوم دنبال كرده و استقبال و حضور شهروندان برگزاري اين برنامه را رونق مي‌بخشد.

ميرابراهيمي گفت: در صدد هستيم برنامه‌هاي متنوع با محوريت مديريت پسماند و اهميت حفظ محيط زيست را در مجاورت غرفه‌هاي بازيافت در سطح شهر تعريف و اجرايي كرده كه تاكنون طرح تبادل پسماند خشك با كتاب و گل هاي آپارتماني در اين راستا برگزار شده است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcdz50o.yt0zs6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما