سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۰
کد مطلب : 40806
منبع : خبرگزاری فارس
حجت‌الاسلام والمسلمین ذوالنوری:

اختلاف دیدگاه‌ها نباید برای کشور خسارت‌آفرین باشد/ برگزاری جلسات مستمر مجمع نمایندگان قم

قم نيوز : قم نیوز: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تمام نمایندگان مجلس باید در راستای منافع ملی و استانی حرکت کنند، تصریح کرد: تفاوت و اختلاف در دیدگاه‌ها نباید برای کشور و استان خسارت آفرین باشد و ضرری به مردم برساند.
اختلاف دیدگاه‌ها نباید برای کشور خسارت‌آفرین باشد/ برگزاری جلسات مستمر مجمع نمایندگان قم
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری با اشاره به برگزاری جلسات ادواری با دیگر نمایندگان مجلس شورای اسلامی در قم، اظهار کرد: با توجه به اینکه در دوره گذشته تنها کمتر از 6 جلسه مجمع نمایندگان استان قم برگزار شده بود، بنده پیشنهاد دادم که این جلسات همچون دیگر استان‌ها به طور مستمر برگزار شود.

وی با تاکید بر اینکه تمام نمایندگان مجلس باید در راستای منافع ملی و استانی حرکت کنند، تصریح کرد: تفاوت و اختلاف در دیدگاه‌ها نباید برای کشور و استان خسارت آفرین باشد و ضرری به مردم برساند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید اختلاف دیدگاه‌ها کنار گذاشته شود، خاطرنشان کرد: با وجود فعال شدن مجلس از هشتم خرداد ماه، تاکنون سه جلسه با حضور نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی برگزار شده و تصمیمات خوبی نیز در راستای رشد و پیشرفت استان اتخاذ شده است.

وی بررسی موضوعی مشکلات شهر در جلسات مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی را مورد توجه قرار داد و گفت: سعی داریم از این پس طبق دستور جلسه و براساس موضوعات مورد بحث مسؤولان مرتبط را نیز دعوت کنیم تا بتوانیم راهکارهای جدی‌تری در راستای رفع مشکلات پیدا کرد.

ذوالنوری با اشاره به حضور دو نفر از نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی در هیات رئیسه بیان کرد: حضور آقای امیرآبادی و لاریجانی در هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی فرصت خوبی است که باید از آن در راستای کمک به رفع مشکلات قم استفاده کرد.

وی با اشاره به رایزنی مکرر نمایندگان با یکدیگر در راستای پیگیری مشکلات حوزه‌های انتخابیه تصریح کرد: یکی از نمونه‌های این رایزنی‌ها بحث خارج کردن سه شهر قم، مشهد و شیراز از بودجه شهرهای مذهبی بود که با ارتباط سازنده با دیگر نمایندگان این مشکل رفع شد و بودجه این شهرها نیز مورد توجه قرار گرفت.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه همکاری و هماهنگی نماینده مجلس بسیاری از مشکلات را رفع می‌کند، گفت: مجلس شورای اسلامی ظرفیت بالایی دارد و در این راستا اگر نمایندگان دست به دست هم دهند می‌توانند بخش عمده مشکلات را برطرف کنند.

وی با اشاره به جایگاه قم به عنوان پایتخت معنوی انقلاب اسلامی گفت: متاسفانه پس از انقلاب اسلامی آنطور که باید شهر قم با این جایگاه عظیم و رفیع در شکل گیری انقلاب، مورد توجه نبوده است.

ذوالنوری خاطرنشان کرد: وضع شهرسازی، نظافت شهری و ... در شهر قم انزجار آور است و مشکلات مختلفی در این شهر گریبان گیر مردم شده است.

وی مشکلات بخش‌های مختلف از جمله گردشگری در قم را یادآور شد و افزود: اگر می‌خواهیم اشتغال در قم رشد یابد و مشکل بیکاری برطرف شود، یکی از راه‌های آن گسترش گردشگری در شهر است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قم ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بسیاری ویژه‌ای در بخش گردشگری دارد که اگر به کار گرفته شود بخش عمده مشکلات حل می‌شود.

وی فراگیر کردن برخی مشکلات و جذب مطالبات عمومی در قم را ضروری دانست و تصریح کرد: همکاری نمایندگان راهی مناسب برای رفع مشکلات و مسائل مردم است.

ذوالنوری وظایف نمایندگان مجلس شورای اسلامی را تقنین، نظارت، رأی انتصاب و تصویب بودجه عنوان کرد و گفت: اگر نمایندگان این چهار وظیفه را به درستی انجام دهند بسیاری از مشکلات کشور رفع می‌شود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdch-6nk.23nvvdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما