دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۱۱
کد مطلب : 4087
همزمان با دهه فجر؛

هشتمین جشنواره تجلیل از قهرمانان ورزش قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیر کل ورزش و جوانان استان قم از برگزاری هشتمین جشنواره تجلیل از قهرمانان ورزش قم در دهه فجر خبر داد.
هشتمین جشنواره تجلیل از قهرمانان ورزش قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، عباس جهان‌بینی اظهار داشت: اداره کل ورزش و جوانان به مناسبت فرارسیدن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران برنامه‌های متنوعی در نظر دارد که یکی از مهمترین آنها آیین تجلیل از قهرمانان ورزش قم است.

وی یادآور شد: در این جشنواره از قهرمانان ورزش استان قم که در سال ۱۳۸۹ موفق به کسب عنوان و مدال از رقابت‌های مختلف داخلی و برون‌مرزی شده‌اند و برای ورزش و مردم استان قم افتخار آفرینی کرده‌اند، تجلیل خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان قم ابراز کرد: ورزش استان قم در سال همت مضاعف و کار مضاعف، با حمایت‌های مسوولان استان و دستگاه ورزش کشور و تلاش کارکنان این اداره کل، سالی موفق در عرصه‌های مختلف نظیر قهرمان، همگانی و عمرانی را پشت سر گذاشت.

وی تصریح کرد: خوشبختانه ورزشکاران قمی در رشته‌های مختلف هر دو بخش مردان و بانوان هم در میادین داخلی و هم در مسابقات ورزشی خارج از کشور، در سال گذشته عملکرد بسیار موفقی داشتند و این نشان از همت، تلاش و عزم بلند ورزشکاران و تلاشگران عرصه ورزش استان قم است.

جهان‌بینی ادامه داد:‌ اداره کل ورزش و جوانان استان قم نیز به پاس تلاش‌ها، تحمل سختی‌ها و افتخارآفرینی‌ ورزشکاران رشته‌های مختلف، هشتمین جشنواره تجلیل از برترین‌های ورزش استان قم ویژه قهرمانان سال ۱۳۸۹ را برگزار می‌کند.

وی بیان داشت: به همین منظور در مراسمی که با همین هدف در ایام الله دهه مبارک فجر و به مناسبت گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب در سالن شهید رضائیان مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برپا خواهد شد، از افتخارآفرینان ورزش قم قدردانی می‌شود.

مدیر کل ورزش و جوانان قم تاکید کرد: در این مراسم و جشنواره از عنوان ‌داران مسابقات جهانی، مدال‌آوران رقابت‌های آسیایی، ورزشکاران موفق در رقابت‌های بین‌المللی، افتخارآفرین پیکارهای قهرمانی کشور و اعضای تیم‌های موفق ورزشی قم در مسابقات مختلف تجلیل می‌شود.

وی عنوان داشت: این مراسم با حضور مسوولان استان قم و همچنین خانواده ورزشکاران، مربیان، پیشکسوتان، ورزشکاران، مدیران و خیرین ورزش، با هدف قدردانی از قهرمانان ورزشی استان قم که در سال ۸۹ موفق به کسب مدال و افتخار در میدان‌های جهانی، آسیایی، بین‌المللی و کشوری شده‌اند، به انجام خواهد رسید.

جهان‌بینی افزود: در این مراسم از قهرمانان و مدال‌آوران تمام رشته‌های ورزشی و همچنین تیم‌های موفق ورزشی استان که زیر نظر هیئت‌ها اداره می‌شوند و موفیت‌های چشمگیری را در عرصه میدان‌های مختلف از جمله آسیایی، بین‌المللی و کشوری کسب کرده‌اند، تجلیل می‌شود.

وی عنوان کرد: قهرمانان ورزشی سبب عزت و افتخار استان قم شده‌اند و تجلیل از آنها در حضور مردم مشتاق و علاقه‌مند به ورزش به عنوان اقدام کوچکی در راستای ارج نهادن به روزها و ماه‌ها تلاش شبانه‌روزی آنها برای کسب افتخار‌ محسوب می‌شود و امیدوارم این اقدام در خور و شایسته آنها باشد.

مدیر کل ورزش و جوانان قم بر توجه بیش از پیش مسوولان به موضوع ورزش و قهرمانان ورزشی تاکید کرد و بیان داشت: امیدوارم مسوولان استان قهرمانان ورزشی را که سبب اعتلای نام قم و کشور در میدان‌های مختلف شده‌اند، بیشتر مورد توجه قرار دهند.

وی با بیان اینکه امیدواریم در روز برگزاری هشتمین جشنواره تجلیل از قهرمانان ورزش استان قم شاهد حضور گرم مسوولان و علاقمندان به ورزش باشیم تا مراسمی باشکوه برگزار شود، از رسانه‌های مختلف استان برای حضور در این جشنواره دعوت به عمل آورده و تاکید کرد: نقش رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی و ترویج فرهنگ ورزش و شکوه افتخارآفرینی قهرمانان ورزش استان بسیار قابل تقدیر و ستایش است.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdca.anyk49nw05k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما