پنجشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 40871
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

اجراي طرح ضربتي رفع سد معبر با مشاركت بخش خصوصي

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه ۶ قم از اجراي طرح ضربتي جمع‌آوري و برطرف كردن سد معبر با مشاركت بخش خصوصي خبر داد.
اجراي طرح ضربتي رفع سد معبر با مشاركت بخش خصوصي
به گزارش قم نيوز، سيدمحمد موسوي‌منش با اشاره به برنامه‌هاي اجرايي در خصوص موارد سد معبر اظهار كرد: با توجه به برنامه‌ريزي صورت گرفته از ابتداي سال نسبت به شناسايي نقاط آسيب‌پذير و صنوف مزاحم در سطح منطقه اقدامات مناسبي صورت گرفته است.

وي خاطرنشان كرد: براساس سياست‌هاي شهرداري قم از اواخر سال گذشته تلاش شد با استفاده از توان و ظرفيت بخش خصوصي نسبت به پاكسازي و برطرف كردن موارد سد معبر در سطح منطقه اقدام كنند.

شهردار منطقه ۶ قم با بيان اينكه در اين واگذاري شاهد توفيقات قابل توجهي در ساماندهي و برطرف كردن آسيب‌هاي اجتماعي بوديم، گفت:‌ اين امر براي نخستين بار به طور آزمايشي با استفاده از توان بخش خصوصي در سطح منطقه اجرايي شد كه در صورت موفقيت طرح تلاش خواهد شد با برطرف كردن نواقص و موانع بتوان در سطح مناطق هشت گانه شهرداري به مرحله اجرا درآيد.

وي عنوان كرد: معابر اصلي و نقاط پرتردد منطقه از جمله خيابان توحيد، امامزاده ابراهيم، ۲۰ متري شهيد مطهري، ميدان و بلوار كشاورز و... مكان‌هايي بودند كه در قالب اكيپ‌هاي خودرويي، موتوري و پياده در اين طرح مورد پاكسازي مستمر و سازماندهي قرار گرفتند و همچنان با آماده‌باش كامل نيروهاي عمليات ادامه خواهد داشت.

موسوي‌منش يادآور شد: واحدهاي نظارتي منطقه و اداره‌كل پيشگيري و رفع تخلفات شهري معاونت خدمات شهري و امور اجتماعي نيز در طول شبانه‌روز به منظور كنترل تمام موارد سد معبر و ارائه راهكارها و سياست‌هاي اجرايي شهرداري به پيمانكار مربوطه نسبت به گشت زني و نظارت بر عملكرد عوامل بخش خصوصي، اقدامات ويژه بازرسي و ارزيابي را در دستور كار دارند.

وي با بيان اينكه در چهار ماه گذشته ۲۵۰ سد معبر جمع‌آوري و برطرف شد، گفت:‌ از اين تعداد ۱۰ خودرو وانت ميوه فروش با همكاري نيروي انتظامي و راهور استان مطابق ضوابط توقيف و به پاركينگ منتقل شده است.

شهردار منطقه ۶ قم خاطرنشان كرد: با كاهش موارد سد معبري و ترافيك شهري و تسهيل در تردد رضايتمندي نسبي را در اين مدت شاهد بوده‌ايم، البته زماني مي‌توان بازده حداكثري را از رفع آسيب‌هاي اجتماعي كسب كرد كه همكاري و مشاركت مردمي در اين امر مهم مكمل اقدامات خادمان شهر كريمه اهل بيت(س) باشد و كسبه نيز با رعايت حقوق شهروندي از هر گونه تجاوز به حريم عمومي خودداري كنند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcjvoex.uqeyazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما