سه شنبه ۲ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 41186
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

افتتاح ۱۲ پروژه عمراني با ۳۴ ميليارد ريال اعتبار در منطقه دو

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه دو قم گفت: همزمان با هفته دولت ۱۲ پروژه با اعتباري بالغ بر ۳۴ ميليارد ريال در منطقه دو به افتتاح مي رسد.
افتتاح ۱۲ پروژه عمراني با ۳۴ ميليارد ريال اعتبار در منطقه دو
به گزارش قم نيوز، محمد صادقي با اشاره به پروژه هاي آماده افتتاح منطقه دو براي هفته دولت اظهار كرد: در سطح منطقه دو پروژه هايي به مناسبت هفته دولت آماده افتتاح شده و در اختيار مردم قرار خواهد گرفت.

وي با اشاره به آماده سازي ۱۲ پروژه در سطح اين منطقه براي افتتاح خاطرنشان كرد: مجموعا اين پروژه ها در سطح منطقه دو با اعتباري بالغ بر ۳۴ ميليارد و ۲۳۳ ميليون ريال آماده شده كه به زودي مورد بهره برداري قرار خواهد گرفت.

شهردار منطقه دو قم با اشاره به پروژه هاي مورد افتتاح در هفته دولت گفت: احداث سرويس بهداشتي بوستان امام رضا(ع) با اعتبار ۸۷۵ ميليون ريال و محوطه سازي ۱۶ متري مجاور كمربندي امام علي(ع) با اعتبار ۶ ميليارد ريال جزو پروژه‌هايي است كه در هفته دولت در منطقه دو به بهره برداري مي رسد.

وي احداث بوستان شهرك صادقيه با اعتبار ۳ ميليارد ريال را جزو ديگر پروژه هاي قابل افتتاح هفته دولت در منطقه دو دانست و تصريح كرد: همچنين محوطه سازي بوستان كوچه ۳۸ شاهد غربي با اعتبار ۳ ميليارد ريال به پايان رسيده كه در اين هفته در اختيار مردم قرار مي گيرد.

صادقي با اشاره به اجراي عمليات ترميم ومرمت پياده رو خيابان توحيد گفت: اين پروژه نيز حدفاصل كوچه ۳۲ تا ۳۶ خيابان توحيد با اعتبار ۶۵۰ ميليون ريال در اين هفته به بهره برداري مي رسد.

وي با اشاره به احداث خيابان حريم اتوبان با اعتباري بالغ بر ۲ ميليارد ريال افزود: پروژه اصلاح جدول انتهاي بلوار امام رضا(ع) با اعتبار يك ميليارد و ۵۰۰ ميليون ريال و روكش خيابان شهيد ستاري با اعتبار ۳ ميليارد و ۹۹۰ ميليون ريال از ديگر پروژه هايي است كه در اين هفته به افتتاح مي رسد.

شهردار منطقه دو قم افزود: همچنين پروژه هاي روكش آسفالت خيابان مالك اشتر با اعتبار ۳ ميليارد و ۳۹۰ ميليون ريال، روكش آسفالت بلوار دانش با اعتبار ۶ ميليارد و ۳۰۰ ميليون ريال، زيرسازي و آسفالت كوي ۲۰ شهيد موسوي با اعتبار يك ميليارد و ۳۲۳ ميليون ريال و زيرسازي و آسفالت خيابان قدس ۲ ميليارد و ۲۰۵ ميليون ريال از پروژه هايي است كه در هفته دولت بهره برداري مي شود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcjmvex.uqevozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما