دوشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۰۵:۰۰
کد مطلب : 41605
منبع : خبرگزاری فارس
قائم مقام شهردار قم:

رفع کامل معضل سد معبر نیازمند استمرار طرح‌ها است/ شناسایی 82 مشکل شهری در قم

قم نيوز : قم نیوز: قائم مقام شهردار قم گفت: تاکنون نیروهای شهرداری برای رفع مشکل سد معبر تلاش‌های بسیاری انجام داده‌اند اما برطرف شدن این معضل به صورت کامل نیازمند استمرار پیگیری‌ها و اقدامات است.
رفع کامل معضل سد معبر نیازمند استمرار طرح‌ها است/ شناسایی 82 مشکل شهری در قم
به گزارش قم نیوز، ابراهیم معتمدی یکشنبه‌شب در صد و نود و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه اداره‌کل پیشگیری از تخلفات شهری موضوع سد معبر را به صورت ویژه دنبال می‌کند، اظهار کرد: شهرداری‌های مناطق نیز برخی از امکانات و ظرفیت‌های خود را برای رفع این مشکل به کار گرفته‌اند.

وی با تأکید بر اینکه شهرداری در مناسبت‌های مذهبی انضباط مطلوبی را در شهر پیاده‌سازی کرده است، اضافه کرد: همکاری مطلوبی میان بخش‌های مختلف استان قم در راستای رفع مشکلات داشته‌ایم به همین علت در ایام نیمه شعبان کمترین میزان سد معبر در مسجد مقدس جمکران مشاهده شده است.

قائم مقام شهردار قم از شناسایی 82 مشکل شهری در قم یاد کرد و گفت: بخش قابل توجهی از این مشکلات به عملکردهای زیرساختی ارتباط دارد به همین علت باید برای رفع این مشکلات شهرداری برنامه بلند مدت خود را با استفاده از ظرفیت‌های مختلف داخلی و خارجی اجرایی کند.

معتمدی از سد معبر به عنوان یکی از مشکلات اصلی قم نام برد و ادامه داد: تاکنون برای رفع این مشکل اقدامات مختلف در دستور کار قرار گرفته است و نیروهای شهرداری تلاش‌های بسیاری انجام داده‌اند اما برطرف شدن این معضل به صورت کامل نیازمند استمرار پیگیری‌ها و اقدامات است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcftvdj.w6dyxagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما