يکشنبه ۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب : 42090
سردار مجتبایی:

هفته ناجا، تبلور تلاش همگانی برای افزایش امنیت است / برگزاری جشنواره مگنا در قم

قم نيوز : قم نیوز: هفته ناجا از هفته آینده به مدت هفت روز برای افزایش هماهنگی و ایجاد تصوری بهتر از امنیت در سراسر کشور برگزار می شود.
نشست خبری فرمانده انتظامی قم با اصحاب رسانه، عکس از: حسین یاراحمدی
نشست خبری فرمانده انتظامی قم با اصحاب رسانه، عکس از: حسین یاراحمدی
به گزارش قم نیوز، فرمانده انتظامی استان قم که آستانه هفته ناجا با خبرنگاران سخن می گفت، با تبریک هفته دفاع مقدس و تقدیر از فعالیت اصحاب رسانه، اظهار داشت: هفته نیروی انتظامی در سراسر کشور از نهم مهر ماه آغاز شده و تا 15 مهر ماه ادامه پیدا می کند و قم نیز همزمان با سراسر کشور، برنامه هایی را در این هفته اجرا می کند.


سردار کاظم مجتبایی افزود: شعار هفته نیروی انتظامی در سال 95، همه با هم برای امنیت و آرامش است. این شعار به تلاش ناجا برای فراگیر کردن امنیت و احساس مسئولیت همه برای تامین امنیت اشاره دارد و اگر بپذیریم که همه بخش های کشور از اجتماعی، فرهنگی و مذهبی نیاز به امنیت دارند، این نیز باید پذیرفته شود که همه این بخش ها باید برای تامین امنیت مشارکت کنند.

وی تصریح کرد: 114 برنامه فرهنگی، ترافیکی و انتظامی و عملیاتی در این هفته اجرا می شود که 80 درصد آنها ماهیت فرهنگی و اجتماعی خواهند داشت زیرا بنای ما تقویت بخش های فرهنگی و اجتماعی است و می خواهیم حضور آنها را بیشتر تقویت کنیم.

فرمانده انتظامی قم خاطرنشان کرد: هفته نیروی انتظامی هماهنگی و همراهی مردم و اقتدار پلیس برای تامین امنیت پایدار را نشان می دهد و این هماهنگی در این هفته بیشتر نمایان می شود.

سردار مجتبایی از برگزاری صبحگاه مشترک در ستاد فرماندهی انتظامی قم و نمایش اقتدار یگان ویژه در حاشیه این صبحگاه خبر داد و گفت: جشنواره های ترافیکی، مانور موتورسیکلت سواران و برنامه های ترافیکی در روز یکشنبه برگزار می شود. در این هفته شاهد تشکیل شورای اداری و حضور رئیس محترم مجلس هستیم.

وی از برگزاری جشنواره مگنا در قم خبر داد و گفت: براساس منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، از همیاران پلیس تقدیر می شود و همچنین برنامه های دیگری نیز در این هفته از جمله دیدار با خانواده شهدا برگزار می شود و تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و شهدا، از دیگر برنامه ناجا در این هفته است.

انتهای پیام / 105
https://qomnews.ir/vdce778e.jh8woi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما