جمعه ۹ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : 42220
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

نوسازي ۷۰ درصد سيستم‌هاي روشنايي بوستان‌ها

قم نيوز : قم نیوز: معاون شهردار قم گفت: در قالب پروژه ايمن سازي بوستان‌هاي سطح شهر ۷۰ درصد امكانات جديد به پارك ها اضافه شد و تغييراتي در سيستم‌ها ايجاد گرديده و تاكنون ۳۰ درصد بهسازي صورت گرفته است.
نوسازي ۷۰ درصد سيستم‌هاي روشنايي بوستان‌ها
به گزارش قم نیوز، سيد امير سامع با اشاره به اجراي پروژه ايمن سازي و نوسازي سيستم هاي روشنايي بوستان‌هاي شهر گفت: يكي از الزامات اصلي فضاهاي عمومي شهر از جمله بوستان‌ها براي استفاده صحيح مردم بحث تاسيسات و زيرساخت‌هاي پارك‌ها، چه در پارك‌هاي جديد چه در بوستانهاي شهري با امكانات قديمي است.

وي با تاكيد بر ضرورت تامين آرامش، آسايش و ايمني مردم در زمان حضور در فضاهاي شهري گفت: از آنجايي كه در گذشته سيستم‌هاي روشنايي پارك ها وضعيت مناسبي نداشت و حوادثي را ايجاد كرده بود از سال گذشته پروژه ايمن سازي و نوسازي امكانات بوستان ها تعريف شد و حدود ۵۰ ميليارد ريال براي آن اختصاص يافت.

معاون خدمات شهري و امور اجتماعي شهرداري قم با بيان اينكه از تابستان گذشته شناسايي وضعيت موجود و اولويت ها در دستور كار قرار گرفت و پيمانكار انتخاب شد، افزود: قريب به سه ماه مطالعات صورت گرفت و در قالب اين پروژه امكانات موجود و نيازمندي‌ها احصاء شد.

وي با اشاره به وضعيت اجراي پروژه ايمن سازي و نوسازي امكانات بوستان‌هاي شهر گفت: در قالب اين پروژه ۷۰ درصد امكانات جديد به پارك‌ها اضافه شد و سيستم‌ها تغيير كرد و ۳۰ درصد بهسازي صورت گرفته است.

 
انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcjy8ex.uqe88zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما