پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۵۶
کد مطلب : 4233
حجت‌الاسلام سقای بی‌ریا خواستار شد؛

ایجاد ارتباط زنده با مخاطب در کانال ندای اسلام

قم نيوز : قم نیوز: عضو هیئت علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) خواستار ایجاد ارتباط زنده با مخاطب در کانال ندای اسلام شد.
ایجاد ارتباط زنده با مخاطب در کانال ندای اسلام
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام ناصر سقای بی‌ریا پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه استودیو و نودال دیجیتال پخش رادیو معارف و افزایش یک ساعته برنامه‌های کانال ندای اسلام که در سالن رادیو معارف برگزار شد، اظهار کرد: امت اسلامی در انجیل به ذره‌ای تشبیه شده که به تدریج رشد کرده و به نهالی تبدیل و بالنده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: رادیو معارف و کانال ندای اسلام از صفر فعالیت خود را آغاز کرد و اکنون این رسانه با تولید برنامه‌های پرمحتوا، از مخاطبان فراوانی برخوردار است.

عضو هیئت علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) با اشاره به اهمیت کانال ندای اسلام گفت: لازم است در این کانال تلاش شود تا ارتباط زنده و صمیمی با مخاطبان داشته باشیم.

وی ادامه داد: مخاطبان از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی کانال ندای اسلام می‌توانند از برنامه‌های این کانال استفاده کنند، ولی باید تبلیغ شود تا میزان اهمیت برنامه‌های این کانال مشخص شود.

سقای بی‌ریا تصریح کرد: اگر اطلاع‌رسانی صورت گیرد شهروندان آمریکا و اروپا از برنامه‌های این کانال استفاده می‌کنند.

وی عنوان داشت: اگر حالت زنده بودن برنامه را افزایش دهیم و با دارا بودن گزارش‌گر با مخاطبان به طور زنده ارتباط برقرار کنیم می‌تواند موثر واقع شود.

عضو هیئت علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) با اشاره به استفاده آموزشی از برنامه‌های کانال ندای اسلام گفت: برنامه‌های کانال ندای اسلامی از محتوای اسلامی و شیعی برخوردار بوده و در تقویت زبان انگلیسی مخاطبان فارسی زبان موثر است.

وی یادآور شد: تلاش‌هایی صورت گرفته تا برنامه‌های کانال ندای اسلام را به گوش عموم برسانیم و این امر می‌تواند خدمتی به مردم باشد.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcd.s0o2yt0xsa26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما