دوشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب : 42455
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

صدور مجوز ايستگاه‌هاي صلواتي در سطح منطقه يك قم

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه يك قم از صدور ۲۰ مجوز براي ايستگاه‌هاي صلواتي در سطح منطقه يك همزمان با ايام عزاداري امام حسين(ع) خبر داد.
صدور مجوز ايستگاه‌هاي صلواتي در سطح منطقه يك قم
به گزارش قم نیوز، مهدي اصفهانيان مقدم در جلسه ستاد خدمات رساني به عزاداران حسيني كه در سالن رضوان شهرداري قم برگزار شد، با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستاي مناسب سازي سطح منطقه متناسب با ايام عزاداري امام حسين(ع)، اظهار كرد: در اجراي سياه پوش نمودن شهر؛  تهيه و نصب الوان در معابر و خيابان ها انجام شده است.

وي با تاكيد بر آماده باش نيروهاي منطقه يك براي تنظيف محيط شهري، خاطرنشان كرد: همچنين در راستاي ساماندهي ايستگاه هاي صلواتي، ۲۰ مجوز براي ايستگاه ها صادر شده و در صدور مجوزها رعايت موارد ايمني و ترافيكي، سيما، منظر و تنظيف شهري مورد توجه بوده است.

شهردار منطقه يك قم همكاري با تكايا و هيئات مذهبي منطقه را مورد توجه قرار داد و گفت: هيئات مذهبي سطح منطقه قبلا شناسايي و با متوليان هماهنگي شده و سياست هاي شهري ابلاغ شده تا مشكلي در خدمات رساني به عزاداران نباشد.

وي با اشاره به همكاري با سازمان آتشنشاني و خدمات ايمني براي تامين ايمني شهر، گفت: همچنين با محوريت سازمان مديريت پسماند خدمات تنظيف شهري را ارائه مي دهيم تا عزاداران شاهد شهري پاكيزه و زيبا باشند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcjixex.uqe8izsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما