شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۳۱
کد مطلب : 4256

بدمینتون بازان قم آماده جام فجر و مسابقات لیگ می‌شوند

قم نيوز : قم نییوز: رییس هیئت بدمینتون استان قم گفت: برگزاری رقابت‌های جام فجر و لیگ استانی این رشته ورزشی مهم‌ترین برنامه‌های هیئت قم در دهه مبارک فجر امسال است.
بدمینتون بازان قم آماده جام فجر و مسابقات لیگ می‌شوند
به گزارش قم نیوز، علی پنجه باشی بیان کرد: برنامه‌های مختلفی از سوی هیئت بدمینتون استان قم برای برگزاری در ایام دهه مبارک فجر و گرامیداشت سی و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: یکی از این برنامه‌ها، برگزاری رقابت‌های بدمینتون جام فجر در بین بانوان و مردان بدمینتون باز استان قم است که به صورت جداگانه و در رده‌های سنی مختلف البته در قالب یک رقابت به شکل آزاد برگزار می‌شود تا نفرات برتر مشخص شوند.

دبیر هیئت بدمینتون استان قم افزود: بدمینتون بازان علاقه‌مند به شرکت در رقابت‌های جام فجر می‌توانند به دفتر هیئت بدمینتون استان قم مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام شرکت در این مسابقات اقدام کنند، ضمن اینکه رقابت‌ها در دو بخش انفرادی و دوبل برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته در هیئت بدمینتون، مسابقات بدمینتون آزاد بخش بانوان عصر روز جمعه چهاردهم بهمن ماه در تالار بدمینتون فرهمند موحد مجموعه ورزشی شهید حیدریان به انجام رسید و بعد از مسابقات بخش آقایان را برگزار می‌کنیم.

پنجه باشی اضافه کرد: بعد از پایان رقابت‌های بدمینتون بخش بانوان، مسابقات بخش آقایان نیز با حضور چهره‌های رده‌های سنی مختلف این رشته در تالار بدمینتون فرهمند موحد مجموعه ورزشی شهید حیدریان به انجام خواهد رسید تا نفرات برتر مشخص شوند.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر برگزاری مسابقات جام فجر، یکی دیگر از برنامه‌های مهم هیئت اعزام تیم بدمینتون مردان قم به مرحله نخست پیکارهای لیگ دسته اول بدمینتون باشگاه‌های کشور است که با هدف شناخت تیم‌های صعود کننده به لیگ برتر برگزار می‌شود.

رییس هیئت بدمینتون استان قم با اشاره به زمان و مکان برگزاری رقابت‌های مرحله نخست لیگ دسته اول بدمینتون مردان باشگاه‌های کشور، عنوان داشت: تیم‌های شرکت کننده در این پیکارها که یکی از آنها نیز تیم بدمینتون صبای قم است، از روز جمعه در جهرم با حریفان رقابت خود را آغاز کرده است.

وی ابراز داشت: همچنین یکی دیگر از مهم‌ترین برنامه‌های هیئت بدمینتون استان قم در ایام دهه مبارک فجر، آغاز برگزاری نخستین دوره پیکارهای لیگ بدمینتون باشگاه‌های استان قم است که برای این منظور ثبت‌نام تیم‌های شرکت‌کننده نیز صورت گرفته است و این مسابقات در تالار بدمینتون فرهمند موحد مجموعه ورزشی شهید حیدریان شهر مقدس قم به انجام خواهد رسید.

پنجه باشی افزود: پیش از این نیز از سوی هیئت بدمینتون استان قم در گرامیداشت سی و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، برنامه ریزی برگزاری رقابت‌های لیگ بدمینتون استان قم به تیم‌های علاقمند ارائه شده بود.

وی تصریح کرد: امسال حضور موفق در مسابقات لیگ دسته اول بدمینتون باشگاه‌های کشور یکی از مهم‌ترین اولویت‌های هیئت است که امیدواریم بتوانیم با تکیه بر استعدادی که جوانان شایسته قمی دارند به لیگ برتر صعود کنیم.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdci.wa5ct1arqbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما