شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۲۸
کد مطلب : 4285
نجف‌زاده خبر داد:

آماده باش شهرداری قم برای خدمت رسانی به شرکت کنندگان در راهپیمایی 22 بهمن

قم نيوز : قم نیوز: معاون خدمات شهری شهرداری قم از آماده باش نیروهای کارگری و خدماتی سازمان، برای خدمت رسانی بهتر به شرکت کنندگان در راهپیمایی 22 بهمن خبر داد.
آماده باش شهرداری قم برای خدمت رسانی به شرکت کنندگان در راهپیمایی 22 بهمن
به گزارش قم نیوز، جهانبخش نجف‌زاده با اشاره به برنامه‌های شهرداری قم به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در ماه ربیع خصوصا در ایام دهه فجر شهرداری قم در جهت زیبایی شهر به نصب المان‌های نوری و پروژکتورهای جدید در شهر اقدام می‌کند.

وی گفت: در ماه ربیع و دهه فجر همه پرچم‌های سیاه از سطح شهر جمع آوری شده و ساختمان‌های اداری شهرداری نیز آذین بندی و نور‌پردازی می‌شوند.

معاون خدمات شهری شهرداری قم ادامه داد: نصب بنر، پلاکارد و پرچم با مضامین انقلاب اسلامی به مناسبت دهه فجر از دیگر اقدامات شهرداری در این زمینه است.

وی بیان کرد: دیدار با ایثارگران و خانواده شهدای شهرداری و حضور در گلزار شهدا بر مزار پاک شهدای انقلاب اسلامی از دیگر اقدامات سازمان خدمات شهری شهرداری است.

نجف زاده گفت: نیروهای کارگری و خدماتی سازمان، برای خدمت رسانی بهتر به شرکت کنندگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن به شکل آماده باش در می‌آیند.

وی ادامه داد: جمع آوری مخازن زباله و پاکسازی مصالح و نخاله‌های ساختمانی از مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن از دیگر برنامه‌های سازمان است.

معاون خدمات شهری شهرداری قم گفت: از دیگر برنامه‌های شهرداری به مناسبت دهه فجر استقرار نیروهای رفع سد معبر در مسیر راهپیمایی به منظور جمع آوری دستفروشان و متکدیان و استقرار کامل نیروهای آتش نشان در نقاط حساس شهری جهت خدمت رسانی ویژه به راهپیمایی کنندگان است.

وی افزود: در دهه فجر سازمان فضای سبز و سازمان میادین نیز چندین پروژه افتتاح خواهند کرد.
انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdca.anyk49num5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما