شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : 4302

انقلاب نماینده قم در هندبال جوانان کشور

قم نيوز : قم نیوز: مشخص شدن نماینده قم در هندبال جوانان کشور و مصاف صبا با نساجی قائم شهر در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در رده سنی امید عناوین اخبار کوتاه ورزشی قم است.
انقلاب نماینده قم در هندبال جوانان کشور
به گزارش قم نیوز، رییس هیئت هندبال استان قم اظهار داشت: رقابت‌های قهرمانی هندبال رده سنی جوانان کشور با شرکت تیم های مدعی از استان های مختلف به میزبانی هیئت هندبال استان خوزستان در شهرستان بهبهان به انجام می رسد.

سیدعلیرضا طباطبایی با بیان اینکه ۱۳ تیم در این مسابقات حضور دارند، ادامه داد: این هجدهمین دوره رقابت های هندبال قهرمانی رده سنی جوانان کشور است که با شرکت این تعداد تیم در مرحله مقدماتی به شکل دوره ای برگزار می شود تا چهره تیم های صعود کننده به مرحله بعد مشخص شود.

رییس هیئت هندبال قم اضافه کرد: در این رقابت ها که تیم های مطرحی همچون فولاد مبارکه سپاهان نوین، اصفهان شهرداری ایوان، هیئت جهرم، تفت یزد و هیئت هندبال بهبهان نیز حضور دارند، تیم انقلاب به عنوان نماینده قم در این پیکارها حضور یافته است.

وی بیان داشت: هجدهمین دوره مسابقات هنبال قهرمانی جوانان کشور با شرکت ۱۳ تیم در مرحله مقدماتی در چهار گروه سه و چهار تیمی در استان خوزستان و شهرستان بهبهان آغاز شده و امروز با انجام پنج بازی پیگری می شود.

تیم هندبال جوانان انقلاب می‌تواند یکی از تیم‌های مدعی باشد
طباطبایی افزود: تیم هندبال جوانان انقلاب قم در این دوره از رقابت ها با مربیگری جواد قلی زاده به مصاف رقبای خود رفته است، ضمن اینکه احمد فلاح در جریان این پیکارها در کادر فنی به عنوان مربی تیم فعالیت می کند.

رییس هیئت هندبال قم به وضعیت هندبال قم اشاره کرد و عنوان داشت: در حال حاضر تیم‌های بسیار خوبی در هندبال مردان و بانوان قم وجود دارند که یکی از تیم های پر امید ما در حال حاضر تیم هندبال جوانان انقلاب است که می تواند در مسابقات قهرمانی کشور یکی از تیم های مدعی باشد.

صبای قم در مصاف انتقامی از نساجی قائمشهر پذیرایی می‌کند
مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در رده سنی امید این هفته نیز برگزار می‌شود و در حالی که ۱۲ تیم در شش مسابقه از هفته نهم با یکدیگر رقابت می‌کنند، امیدهای صبای قم در خانه با تیم رده دهم جدول رو به رو هستند.

این در حالی است که بر اساس برنامه سازمان لیگ آزادگان، دیدارهای هفته سوم از دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال رده سنی امید باشگاه‌های کشور روز پنجشنبه بیستم بهمن ماه برگزار می‌شود و صبای قم در دیداری خانگی میزبان تیم فوتبال نساجی قائمشهر است.

در این دیدار که قرار است از ساعت ۱۴ بیستمین روز بهمن ماه در ورزشگاه تختی شهر قم برگزار شود، شاگردان سیدمحسن بابامیری در تیم فوتبال امید صبای قم، یکی از مهمترین بازی های خانگی خود در لیگ برتر این فصل را برگزار می‌کنند.

در واقع تیم‌های فوتبال امید نساجی قائمشهر و صبای قم در دیداری حساس از هفته پانزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در حالی در ورزشگاه تختی شهر قم به مصاف یکدیگر می‌روند که صبا هفته پیش از این در خارج از خانه با تیم مدعی ذوب آهن اصفهان مساوی کسب کرده است.

تیم فوتبال صبای قم که هفته گذشته با تساوی بدون گل برابر تیم فوتبال امید ذوب آهن اصفهان، ششمین تساوی خود در مسابقات لیگ برتر را کسب کرد هم اکنون امیدوار است تا با پیروزی مقابل نساجی قائمشهر و توقف سایر مدعیان بعد از هفته ها به جمع بالای جدولی‌ها بپیوندد.

شکست سه بر صفر صبا مقابل نساجی
صبای قم با هدایت سیدمحسن بابامیری یکی از مربیان جوان فوتبال استان قم حداقل تا این هفته نتایج مناسبی کسب نکرده ولی اینکه این تیم هفته گذشته با برابر ذوب آهن نشان داد که از انگیزه زیادی برای بازگشت به روزهای خوب خود برخوردار است و در حال حاضر با کسب ۱۲ امتیاز در رده دوازدهم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور قرار دارد.

صبای قم در دیدار خارج از خانه دور رفت مقابل تیم فوتبال نساجی قائشمهر تن به شکست سه بر صفر داده است و در مصاف با این تیم در دیدار برگشت به دنبال جبران باخت و کسب نخستین پیروزی خانگی خود در لیگ این فصل تلاش می کند.

در جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال امید باشگاه های کشور در حال حاضر تیم فوتبال امید فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با ۲۹ امتیاز صدرنشین است، شهرداری تبریز با ۲۳ امتیاز در مکان دوم جای دارد و نفت اهواز و فولاد خوزستان هر دو با ۲۲ امتیاز سوم و چهارم هستند، ضمن اینکه تیم های فوتبال امید برق شیراز، ذوب آهن اصفهان، ماشین سازی تبریز، گسترش فولاد تبریز، صنعت نفت آبادان، نساجی قائمشهر، استقلال اهواز، صبای قم و ابومسلم مشهد در مکان های چهارم تا سیزدهم جای دارند.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdca.wnyk49neu5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما