دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۱۰
کد مطلب : 4316
قائم مقام بنیاد شهید:

با تبعیت از ولایت تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم

قم نيوز : قم نيوز: قائم مقام بنیاد شهید گفت: با توکل به خدا، تبعیت از ولایت فقیه و حفظ اتحاد و همبستگی می‌توان تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد.
با تبعیت از ولایت تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم
به گزارش قم نيوز، محسن انصاری در جمع خادمان خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران استان قم گفت: با کمک این سه عنصر مهم می‌توان به عزت اسلامی، عزت علمی، عزت اقتصادی و عزت نظامی دست یافت و این چیزی است که دشمنان به سختی با آن مخالف هستند.

وی اضافه کرد: ما در طول ۳۳ سال گذشته با حفظ همین اتحاد و با پیروی از ولایت و با توکل به خدا توانستیم در برابر تمام تهدیدات دشمنان ایستادگی کنیم، در واقع ما ۳۳ سال است که در تحریم اقتصادی هستیم اما امروز دشمن سعی دارد که درشت نمایی کند و اگر این تحریم‌ها نبود امروز ما به علوم مختلف و پیشرفت‌های چشمگیر دست نمی‌یافتیم و از این طریق تهدیدات را تبدیل به فرصت کرده‌ایم.

قائم مقام بنیاد شهید ادامه داد: با وجود رهبری شجاع، هوشمند و آگاه امروز دشمنان وادار به عقب نشینی شده و مجبور به کوتاه آمدن از مواضع تهدید آمیز خود شده‌اند و ما با پیروی از ولایت و حفظ اتحاد نباید بگذاریم تا دشمنان موجب یاس و ناامیدی شوند.

انصاری اظهار داشت: اکنون در سی و سومین فجر انقلاب فرصت مناسبی است تا بعد از شهدا خود را محک بزنیم و ببینیم برای انقلابی که با خون هزاران شهید محقق شده چه کردیم، چه باید بکنیم و شهدا چه از ما می‌خواهند.

وی تاکید کرد: امروز انقلاب اسلامی ایران الگویی برای بیداری اسلامی است و موجب انقلاب‌های اسلامی در منطقه شده است، امروز ملت‌ها متوجه شدند که دین افیون نیست بلکه آزادی بخش و بیدارگر است.

انتهای پيام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcf.ydjiw6dmvgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما