پنجشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 43452
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس مجلس شورای اسلامی تأکید کرد

لزوم اولویت‌بندی در حوزه پدافند غیرعامل/ نباید از آسیب‌های اجتماعی قم غافل شد

قم نيوز : قم نیوز: رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به تنوع بالای فعالیت‌ها در حوزه پدافند غیرعامل، بر پیگیری این فعالیت‌ها براساس اولویت‌بندی تاکید کرد.
لزوم اولویت‌بندی در حوزه پدافند غیرعامل/ نباید از آسیب‌های اجتماعی قم غافل شد
به گزارش قم نیوز، علی لاریجانی صبح امروز در دیدار مدیرکل پدافند غیرعامل استان قم با اشاره به اینکه تنوع کاری پدافند غیرعامل بالا است، اظهار کرد: باید فعالیت‌های پدافند غیرعامل اولویت‌بندی شده و بر این اساس پیگیری‌های لازم به عمل آید.

وی با اشاره به اینکه توجه به مسائل سایبری باید در اولویت برنامه‌های این حوزه قرار گیرد، خاطرنشان کرد: باید در حوزه سایبری سرمایه‌گذاری انجام شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی یادآور شد: باید از خروجی‌های جلسات شورای عالی فضای مجازی در این خصوص استفاده کرده و نسبت به این حوزه حساسیت‌های لازم را داشته باشیم.

وی بر ضرورت اصلاح وضعیت بافت‌های فرسوده تاکید کرد و افزود: در منطقه زلزله‌خیزی واقع شده‌ایم و دولت در خصوص نوسازی بافت‌های فرسوده تسهیلاتی ارائه داده است ولی باید شهرداری و بقیه بخش‌ها در این خصوص فعال‌تر شوند.

لاریجانی با بیان اینکه آسیب‌های اجتماعی از موضوعاتی است که می‌تواند برای کشور مشکلاتی ایجاد کند، خاطرنشان کرد: در بخش آسیب‌های اجتماعی قم کم کار شده است چرا که جنس آسیب‌های اجتماعی در این شهر بخشی اختصاصی است مانند مهاجرت و شاهد هستیم که مردم از استان‌ها و کشورهای دیگر به این شهر مهاجرت می‌کنند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdchiknk.23nxmdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما