دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۱۷
کد مطلب : 4350
سرپرست تیم فوتبال صبای قم:

3 امتیاز هدف صبا در مصاف با فولاد است

قم نيوز : قم نيوز: سرپرست تیم فوتبال صبای قم گفت: در مسابقه این هفته با فولاد خوزستان انتظار ما از بازیکنان صبای قم ارائه بازی خوب همراه با کسب سه امتیاز خواهد بود.
3 امتیاز هدف صبا در مصاف با فولاد است
به گزارش قم نيوز، محمدرضا کشوری‌فرد اظهار کرد: با توجه به اینکه در جدول رده‌بندی تنها پنج امتیاز سبب ایجاد اختلاف بین جایگاه‌های چهار تیم بالای جدول است، پیش‌بینی بازی سختی را مقابل فولاد خوزستان داریم ولی امیدوار هستیم که سه امتیاز این بازی را از آن خود کنیم.

وی بیان داشت: فولاد خوزستان تیم خوبی است اما بازیکنان صبای قم نیز در بهترین شرایط ممکن به سر می‌برند و قطعا برابر این تیم بازی خوبی ارائه خواهند کرد، ضمن اینکه تیم صبا به دنبال کسب حداکثر امتیاز است تا شرایط خود را در جدول لیگ بهبود بخشد.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم با بیان اینکه تا پایان لیگ یازدهم تمام مسابقات لیگ برتر برای ما پر‌اهمیت و به یک اندازه سخت و دشوار است، اضافه کرد: نکته مهم این است که دو بازیکن اصلی تیم ما بعد از سه اخطاره شدن و محرومیت در ترکیب تیم برای دیدار با فولاد خوزستان حضور ندارند.

وی در ادامه با بیان اینکه کسب سه امتیاز دیدار با مس سرچشمه موجب افزایش انگیزه بازیکنان صبا شده است، یادآور شد: سه امتیاز بازی با فولاد خوزستان بسیار تعیین کننده است زیرا فولادی‌ها نیز در فاصله هفت امتیاز ما در جدول یکی از تیم‌های خوب این فصل هستند.

کشوری‌فرد در خصوص دو بازیکن محروم تیم فوتبال صبای قم تصریح کرد: این دو بازیکن مرتضی کاشی و اکبر صادقی هستند که تیم ما بدون آنها در هشتمین بازی نیم ‌فصل دوم لیگ برتر با تیم فولاد خوزستان بازی خواهد کرد که البته با توجه به حضور بازیکنان مستعد دیگر صبا هرگز جای خالی‌ آنها احساس نمی‌شود.

وی عنوان داشت: بازی هفته بیست و پنجم بسیار سخت است زیرا هم صبا و هم فولاد خوزستان با انگیزه کسب سه امتیاز بازی می‌کنند و هر دو تیم به دنبال پیروزی هستند، ضمن اینکه باید انتظار این را داشت که هر دو تیم بازی فیزیکی ارائه ‌کنند.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم تاکید کرد: تیم صبای قم در این فصل لیگ برتر، با آمادگی روحی و جسمی خوبی در مقابل حریفان خود به میدان رفته است و تا این هفته نیز توانسته‌ایم در بین تیم‌های بالای جدول جایگاه خوبی به دست بیاوریم.

وی خاطرنشان کرد: از لحاظ فنی کاملا مشخص است که تیم ما دارای شرایط و کیفیت خوبی است و این را در بازی با مس سرچشمه کرمان نیز دیدیم و این هفته در مصاف با فولاد خوزستان نیز می‌توانیم بازی‌ را ببریم تا مدعی بمانیم.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم بازی زیبایی را از سوی دو تیم شاهد باشیم چون فولاد خوزستان از تیم‌های خوب لیگ است و در خانه برای کسب امتیازات کامل بازی به میدان می‌آید، ما نیز محکوم به پیروزی هستیم و باید برنده از زمین مسابقه بیرون بیاییم.

دیدار صبای قم و فولاد خوزستان از ساعت ۱۶ پنجشنبه این هفته در ورزشگاه تختی اهواز برگزار می‌شود.

انتهای پيام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcd.k0o2yt0sza26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما