دوشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۰
کد مطلب : 43603
منبع : خبرگزاری فارس
نماینده مردم قم در مجلس:

دریافت هزینه نظارت بر اماکن عمومی توسط پلیس خلاف قانون است

قم نيوز : قم نیوز: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: اخذ هزینه برای نظارت بر اماکن عمومی همچون تالارها توسط ناجا خلاف قانون است و طی نامه‌ای از فرمانده نیروی انتظامی خواستیم جلوی اینگونه اقدامات گرفته شود.
دریافت هزینه نظارت بر اماکن عمومی توسط پلیس خلاف قانون است
به گزارش قم نیوز،  احمد امیرآبادی فراهانی طی نامه‌ای به سردار سرتیپ پاسدار اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: براساس گزارش‌های مردمی مشخص شده بنیاد تعاون ناجا با شگردهای مختلف بابت ارائه خدمات نیروی انتظامی که برخی از آنها جزو وظایف حاکمیتی نیروی انتظامی هستند، مبالغی را از مردم اخذ می‌کند.

وی افزود: این دریافت‌ها خلاف قانون هستند و نباید شاهد اینگونه اقدامات از سوی نیروی انتظامی باشیم زیرا مردم به پلیس اعتماد دارند و این موارد موجب خدشه‌دار شدن اعتماد آنها به حافظان قانون می‌شود.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اخذ مبالغ مختلف از تالارهای شهر بابت نظارت اماکن عمومی یکی از مصادیق این امر خلاف است، گفت: برای حضور چند ساعته یک مأمور در تالارها، مبالغی دریافت می‌شود که در نهایت این مبالغ از جوانانی که مراسم خود را در تالارها برگزار می‌کنند، گرفته می‌شود.

وی تصریح کرد: افزایش هزینه ازدواج و نارضایتی مردم از ثمرات این اقدام خلاف است که توسط نیروی انتظامی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcfmvdj.w6dmxagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما