دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۰۷
کد مطلب : 4380
در هفته بیست و یکم لیگ برتر؛

جهش ترابری قم میزبان ماهان اصفهان شد

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت بسکتبال استان قم از رویارویی این تیم با ماهان اصفهان در هفته بیست و یکم لیگ برتر بسکتبال کشور خبر داد.
جهش ترابری قم میزبان ماهان اصفهان شد
به گزارش قم نیوز، محسن نادری ابراز داشت: دور برگشت مسابقات این فصل لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور این هفته با برگزاری شش مسابقه و برگزاری بازی هایی مهم و حساس به پایان می‌رسد و طی آن جهش ترابری قم در خانه به میدان می‌رود.

وی با بیان اینکه طبق برنامه از پیش تعیین شده توسط فدراسیون بسکتبال این هفته آخرین بازی خانگی جهش ترابری در قم برگزار می‌شود، افزود: در حالی که سایر دیدارهای لیگ برتر از ساعت ۱۶ برگزار می‌شود، جهش ترابری قم این هفته در دیداری سخت میزبان تیم بسکتبال فولاد ماهان اصفهان خواهد بود، تیمی که در بازی رفت در سالن شهدای مخابرات اصفهان به آن باخته است.

دبیر هیئت بسکتبال استان قم اضافه کرد: با توجه به اینکه این آخرین مسابقه خانگی جهش ترابری در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم است، دیدار جهش ترابری قم و فولاد ماهان اصفهان از ساعت ۱۶ عصر پنجشنبه بیستم بهمن ماه برگزار می‌شود.

وی همچنین با اشاره به بازی‌های دیگر هفته قبل از پایان دور برگشت مرحله گروهی لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور، افزود: این هفته علاوه بر دیدار جهش ترابری قم با فولاد ماهان اصفهان به دلیل حضور نمایندگان کشورمان در مسابقات باشگاه های غرب آسیا سه بازی دیگر نیز برگزار می شود.

دبیر هیئت بسکتبال استان قم اضافه کرد: بر اساس این برنامه در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی ۲۲ بهمن اهواز، تیم بسکتبال حفاری اهواز در دیداری خانگی در مقابل تماشاگران اهوازی با تیم بسکتبال همیاری شهرداری زنجان دیدار می‌کند.

وی افزود: همچنین در گرگان، تیم بسکتبال شهرداری این شهر میزبان تیم بسکتبال صنایع پتروشیمی ماهشهر است و در شیراز تیم لوله آ.اس شیراز در دیداری که به میزبانی این تمی برگزار می شود با تیم پویا تهران مسابقه می‌دهد.

مدیر تیم بسکتبال راه‌وترابری قم اضافه کرد: در دیگر دیدارهای حساس هفته پایانی دور رفت لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور، تیم های مهرام تهران، پتروشمی بندر امام، دانشگاه آزاد اسلامی تهران و ذوب آهن اصفهان این هفته به میدان نمی روند.

گفتنی است: مروری بر وضعیت جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال تا پایان هفته دهم از دور برگشت مرحله گروهی این مسابقات گویای این است که بسکتبالیست‌های جهش ترابری قم با کسب سه پیروزی و ۱۶ باخت در حال حاضر با کسب ۲۲ امتیاز تیم انتهای جدول رده‌بندی هستند.

این در حالی است که بازی‌های مرحله گروهی مسابقات این فصل لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور هفته آینده به پایان می‌رسد و تیم‌ها بعد از چند روز استراحت، بار دیگر در آغاز مرحله نخست پلی آف لیگ برتر به میدان خواهند رفت.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcg.79trak9wzpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما