سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب : 4402
توسلی:

همانند دیدار رفت استقلال ساری را شکست می‌دهیم

قم نيوز : قم نيوز: مربی تیم فوتبال صبای نوین قم گفت: با توجه به روحیه بسیار خوب و آمادگی بالای بازیکنان، همانند دیدار رفت استقلال ساری را شکست می‌دهیم.
همانند دیدار رفت استقلال ساری را شکست می‌دهیم
به گزارش قم نيوز، سعید توسلی شامگاه دوشنبه در حاشیه اعزام تیم فوتبال صبای نوین قم به ساری برای دیدار هفته نوزدهم لیگ آزدگان مقابل استقلال ساری تصریح کرد: در حال حاضر جدول رده بندی لیگ آزادگان وضعیت حساسی دارد و از اینکه توانستیم از تیم صبای نوین قم یک تیم مدعی برای صعود به مرحله بعد بسازیم کاملا راضی هستیم.

وی عنوان کرد: صبای نوین قم با در اختیار داشتن بازیکنان جوان سرعتی و تکنیکی تیم بسیار خوبی است که در این دیدار قطعا استقلال ساری را بسیار آزار خواهد داد، ما هم خوب بازی می کنیم و هم اینکه بازیکنان ما در هرگز حریف را دست کم نمی گیرند تا همانند بازی رفت این تیم را ببریم.

مربی تیم فوتبال صبای نوین قم افزود: ما در این دیدار به دنبال کسب حداکثر امتیاز هستیم، هر چند می‌دانیم که کار بسیار سختی در پیش داریم، به هر حال استقلال ساری صدرنشین جدول رده‌بندی گروه دوم لیگ آزادگان فوتبال باشگاه‌های کشور است و امتیاز گرفتن از این تیم سخت است.

وی ادامه داد: ما در حال متحول شدن هستیم و از بازیکنان جوان و آینده داری برخورداریم، تیم ما شاید بازیکنان نامی و اسمی در ترکیب خود نداشته باشد اما بازیکنان ما با اجرای خواسته‌های تاکتیکی کادر فنی و همچنین چاشنی تعصب مقابل استقلال ساری بازی خوبی به نمایش خواهند گذاشت.

توسلی تصریح کرد: با توجه به اینکه در مقابل یکی از تیم‌های خوب این فصل مسابقات فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان بازی می‌کنیم، سعی ما این خواهد بود که راه نفوذ حریف از طریق حرکات سرعتی و ارسال‌ها را ببندیم و با تجمع ‌هافبک‌ها در مرکز زمین مانع بازی سازی استقلال ساری شویم که این اتفاق می تواند به موفقیت ما در دیدار امروز بیانجامد.

وی عنوان کرد: مسوولان، مردم، کادر مدیریت و بازیکنان تیم فوتبال فجر صبای نوین همگی همدل هستند تا بتوانیم تیم را راهی لیگ دسته دوم جام آزادگان کنیم، ما برای موفقیت در لیگ امسال به میدان آمده‌ایم و امیدوارم در این کار موفق باشیم.

مربی تیم فوتبال صبای نوین قم تاکید کرد: ما تیم خوبی هستیم و ظرفیت و توانایی کسب جایگاه‌های بهتری را در جدول رده‌بندی فوتبال باشگاه های کشور جام آزادگان را داریم زیرا یک تیم جوان و با انگیزه داریم که توانایی‌های زیادی دارد.

وی افزود: ما در حالی با تیم فوتبال استقلال ساری بازی می کنیم که در این دیدار بازیکنان ما بهترین نمایش خود را در ادامه روند رو به رشدی که در پیش گرفته‌ایم ارائه خواهند کرد، زیرا رقابت نزدیکی با استقلال ساری و شهرداری لنگرود داریم و صعود ما بستگی به امتیازات بازی امروز دارد.

گفتنی است: تیم فوتبال صبای نوین قم امروز در دیداری خارج از خانه در شهر ساری برابر استقلال ساری تیم صدرنشین جدول رده‌بندی گروه دوم رقابت های لیگ آزادگان به میدان می رود.

انتهای پيام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcb.gbaurhba5iupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما