سه شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : 44282
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

تاخير پروژه شهداي ۱۵ خرداد در شان قم نيست

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم گفت: پروژه شهداي ۱۵ خرداد موانع خاصي داشته است اما اينكه يك پروژه ۶ ماهه طي چندين سال به پايان نرسيد، در شان قم نيست به همين علت تكميل اين پروژه بايد با سرعت قابل توجهي در دستور كار قرار گيرد.
تاخير پروژه شهداي ۱۵ خرداد در شان قم نيست
به گزارش قم نیوز،  دكتر سقائيان‌نژاد با اشاره به اينكه طرح‌هاي عمراني شهرداري قم تا سال ۹۹ برنامه‌ريزي شده است، اظهار كرد: فاز چهار بلوار عمار ياسر با وجود برخي از قراردادها با مشكلاتي مواجه شده اما تكميل فاز پنج اين بلوار با مشاركت شهروندان در برنامه‌ريزي‌ها مورد توجه قرار گرفته است.

شهردار قم با بيان اينكه تقاطع سه سطحه شهداي ۱۵ خرداد انرژي زيادي از شهرداري قم گرفته است، اضافه كرد: پروژه شهداي ۱۵ خرداد موانع خاصي داشته است اما اينكه يك پروژه ۶ ماهه طي چندين سال به پايان نرسيد، در شان قم نيست به همين علت تكميل اين پروژه بايد با سرعت قابل توجهي در دستور كار قرار گيرد.

سقائيان‌نژاد به تكميل پروژه شهداي مدافع حرم، آيت الله بروجردي، مقداد و تونل غدير تا پايان سال اشاره كرد و گفت: تكميل فازهاي چهار و پنج عمار ياسر تا سال ۹۹ طول مي‌انجامد به همين علت در برنامه ۱۴۰۰ قم پيش‌بيني شده است و براي جذب سرمايه‌گذار مورد نياز درحال تلاش هستيم بايد امنيت مورد نياز براي حضور سرمايه‌گذاران تامين شود.

وي از آغاز پروژه‌هاي ايجاد سه هتل گردشگري و بيمارستان هزار تخته‌خوابي در قم ياد كرد و ادامه داد: با استفاده از ظرفيت فاينانس چندين هزار ميليارد سرمايه وارد شهر قم مي‌شود كه مي‌تواند ظرفيت مطلوبي براي توسعه اين شهر باشد.

شهردار قم با تاكيد بر اينكه حركت شهر قم به سمت آباداني آغاز شده است، خاطرنشان كرد: تاكنون ۸۰۰ ميليارد تومان با بانك‌هاي ملي، شهر، آيندگان و كوثر مستهلك كرده و اميدواريم با تخصيص ۷۰۰ ميليارد تومان بدهي دستگاه‌هاي اجرايي حركت جديدي را در شهرداري آغاز كنيم.

سقائيان‌نژاد يادآور شد: اكنون سختي‌ها را پشت سرگذاشته و با مشاركت نمايندگان، مسئولان و رسانه‌ها در سرازيري مطلوبي قرار داريم كه اميدواريم به سمت اقتصاد شهري و منظر شهر اسلامي حركت كنيم.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcj88ex.uqexozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما