چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۳۰
کد مطلب : 44305
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

شهرداري نسبت به استفاده از ظرفيت نخبگان اهتمام جدي دارد

قم نيوز : قم نیوز: مديركل روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قم با اشاره به اينكه شهرداري نسبت به استفاده از ظرفيت نخبگان اهتمام جدي دارد، گفت: مشاركت دانشجويان در جشنواره عكس شهروند عاشورايي قابل تقدير است
شهرداري نسبت به استفاده از ظرفيت نخبگان اهتمام جدي دارد
به گزارش قم نیوز، حميدرضا عابدي‌خرسند پيش از ظهر امروز در مراسم اختتاميه جشنواره عكس شهروند عاشورايي كه در سالن همايش‌هاي مركز علمي كاربردي فرهنگ و هنر استان قم برگزار شد، با بيان اينكه شهرداري قم به منظور كيفي‌سازي و يكپارچه‌سازي تبليغات محيطي در شهر قم فعاليت مشخصي را آغاز كرده است، اظهار كرد: در راستاي تحقق اين هدف از ظرفيت گروه‌هاي دانشجويي استفاده مي‌شود.

وي با تاكيد بر اينكه تبليغات شهري با مشكلات مختلفي روبرو است، عنوان كرد: طرح‌هاي تبليغات محيط شهري توسط اساتيد گرافيك آماده‌سازي شده است؛ شهرداري آمادگي دارد كه با هماهنگي دانشگاه كارگروه‌هاي مشخصي را تعيين كرده تا از خروجي‌هاي اين گروه‌ها در شهر استفاده شود.

مديركل روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قم با اشاره به اينكه شهرداري نسبت به استفاده از ظرفيت نخبگان اهتمام جدي دارد، مطرح كرد: مشاركت دانشجويان در جشنواره عكس شهروند عاشورايي قابل تقدير است.
 
وي از كيفيت مطلوب آثار دريافتي در دبيرخانه ياد كرد و ادامه داد: ۸۰۰ اثر به دبيرخانه جشنواره عكس شهروند عاشورايي ارسال و از ميان مجموع آثار ۴۰ اثر برگزيده انتخاب شده است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcftmdj.w6djxagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما